مدیرکل اطلاعات و آمار استاندار کرمانشاه:

اجرای موفق سرشماری عمومی نفوس و مسکن گامی به سوی سازندگی کشور است

مدیرکل اطلاعات و آمار استاندار کرمانشاه گفت: اجرای موفق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95، گامی بلند به سوی اعتلا و سازندگی ایران اسلامی است.
کد خبر: ۲۹۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 19 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس؛مژگان نمکیان، از آغاز سرشماری نفوس و مسکن از سوم مهر‌ماه در این استان خبر داد و گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن به استناد ماده چهار قانون مرکز آمار ایران با فرمان رئیس‌جمهور ابلاغ می‌شود.
وی با بیان اینکه امسال سرشماری عمومی نفوس و مسکن طی دو مرحله انجام می‌شود، ادامه داد: مرحله اول سرپرستان خانوارها با مراجعه به سایت www.sarshomari95.ir با ثبت مشخصات خود و اعضای خانواده در فرم سرشماری، کد رهگیری دریافت می‌کنند.
مدیرکل اطلاعات و آمار استاندار کرمانشاه از شهروندان خواست کد آماری خود را به سامانه 300000 ارسال کنند و ادامه داد: با ارسال آن علاوه بر برخوداری از جوایز نفیس مرکز آمار‌، موقع حضور ماموران آمارگیر درب منزل با ارائه کد رهگیری دیگر نیازی به پر کردن پرسشنامه نیست.
وی به دقت در تکمیل پرسشنامه‌های ثبت مشخصات از سوی سرپرستان خانوار تاکید و بیان کرد: مرحله سرشماری دوم از 25 مهرماه تا 25 آبان‌ماه است که باید خانوارها که ثبت‌نام اینترنتی انجام نداه‌اند، اطلاعات لازم را در اختیار ماموران آمارگیر قرار دهند. 
نمکیان هدف از اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن را تهیه آمار و اطلاعات دقیق و بهنگام از ویژگی‌های جمعیتی و مسکن خانوارهای کشور دانست و گفت: با مشخص شدن جمعیت و طراحی سیاستگزاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های واقع‌بینانه ملی، منطقه‌ای و محلی گامی بلند به سوی اعتلا و سازندگی ایران اسلامی بر داشته می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار