فرماندار سنقر و کلیایی:

سرشماری به روش اینترنتی صحت، دقت و صرفه جویی را به دنبال دارد

فرماندار سنقر و کلیایی گفت: در راستای اجرای سرشماری اینترنتی با شعار صحت، دقت و صرفه جویی، اطلاع رسانی در خصوص ثبت اطلاعات خانوارها به صورت اینترنتی ضروریست.
کد خبر: ۲۹۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 18 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا، یاور محمدی روز یکشنبه در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی سرشماری افزود: سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 به دو روش اینترنتی و حضوری برگزار خواهد شد.
وی افزود: روش اینترنتی از سوم تا 24 مهر ماه و روش حضوری از 25 مهر تا 25 آبان سال 95 اجرا خواهد شد.
فرماندار سنقر و کلیایی گفت: کسانی که با مراجعه به آدرس اینترنتیwww.sarshomari95.ir اطلاعات خانواده خود را وارد نمایند کد رهگیری دریافت خواهند کرد و در صورت مراجعه مامور سرشماری به درب منزل آنها فقط کد رهگیری که در اختیار دارند را ارایه می دهند.
محمدی افزود: کسانی هم که نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نکنند در مرحله حضوری بایستی تمام اطلاعات خانوار خود را به مامور سرشماری ارایه دهند که این کار مستلزم صرف وقت و انرژی زیادی خواهد شد.
وی از تامین مکان برای استقرار ستاد سرشماری واقع در ساختمان بوستان علم و فن آوری در ابتدای خیابان باغستان (مسیر تپه کشتارگاه) خبر داد و گفت: مراحل گزینش متقاضیانی که برای همکاری با این ستاد به صورت اینترنتی ثبت نام کرده بودند در حال بررسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار