3 میلیون یارانه‌بگیر در کشور حذف می‌شوند

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حذف ۳ میلیون یارانه‌بگیر در کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۹۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱ 07 September 2016
به گزارش تابناک مازندران،  رضا شریعت صبح امروز در همایش سراسری توانمندسازی و آموزش منابع انسانی در اردبیل اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و وفاه اجتماعی در نظر دارد افراد مستحق یارانه در کشور را شناسایی کند که با پیش بینی‌های انجام شده امسال 3 میلیون نفر از لیست یارانه‌بگیران حذف می‌شوند که در این زمینه برنامه‌ اساسی توسط دولت یازدهم وجود دارد.
 
وی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده 24 میلیون یارانه‌بگیر در کشور حذف می‌شوند که امسال پیش‌بینی شده بتوانیم 3 میلیون نفر را از لیست یارانه‌بگیران حذف کنیم.
 
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه با حذف 3 میلیون یارانه‌بگیر در سال گذشته شکایت‌هایی از طرف این اقشار به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه شده بود، افزود: در این زمینه بررسی‌های لازم و اساسی توسط کارشناسان وزارت انجام شد و دلایل حذف این یارانه‌بگیران به آنها اعلام شد.
 
شریعت اضافه کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس برنامه‌ریزی معین در نظر دارد بتواند افرادی را که نیازی به یارانه ندارند شناسایی کرده و از لیست یارانه‌بگیران حذف کند.
 
وی در ادامه با اشاره به برخی فیش‌های حقوقی نجومی و نامتعارف در کشور بیان کرد: فیش‌های حقوقی مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سایت این وزارت درج شده و از این طریق وزارت تعاون فیش‌های حقوقی مدیران خود را شفاف‌سازی کرده است.
 
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: سلامت اداری و برخورد با فساد اداری یکی از اولویت‌های اساسی است و در این زمینه بازرسی و نظارت مستمری بر عملکرد ادارات در کشور وجود دارد و با هر گونه فساد اداری توسط دستگاه‌های مربوطه با جدیت برخورد می‌شود.
 
باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار