گالری دائمی عکس سینمای جوان اردبیل افتتاح شد

به همت انجمن سینمای جوان و با حضور معاون استاندار اردبیل گالری عکس دائمی سینمای جوان اردبیل افتتاح شد.
کد خبر: ۲۹۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲ 06 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از فارس، در مراسمی که در محل انجمن سینمای جوان اردبیل برگزار شد مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل با قدردانی از حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار و مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در این مراسم اظهار کرد: گالری دائمی عکس انجمن سینمای جوان بعد از سال‌ها چشم‌انتظاری در فضایی محدود اما صمیمی افتتاح می‌شود که امیدواریم با عنایت مسؤولان استانی انجمن سینمای جوان در ساختمانی شایسته و مناسب فعالیت کرده و این گالری با حضور عکاسان حرفه‌ای و نیمه حرفه ای استان به شکل مناسب مهیا شود.

میردولت موسوی گفت: با عنایت دولت تدبیر و امید 400 میلیون تومان در سه سال گذشته به انجمن سینمای جوان کمک شده که موفق شدیم 23 فیلم حرفه‌ای را تولید کرده به طوری که اردبیل قطب تولید فیلم و عکاسی کشور در قالب انجمن سینمای جوان لقب گرفته است.

وی با بیان اینکه بیش از 32 سال است انجمن سینمای جوان فعالیت می‌کند اما در چهار ماه اخیر هنرمندان این انجمن 35 حضور بین‌المللی و 70 حضور ملی را تجربه کردند، گفت: عملکرد چند ماه اخیر حتی با موفقیت‌های سه دهه گذشته برابری می‌کند.

این مسؤول، نبود ساختمان مناسب را به عنوان یکی از مشکلات بیان کرد و افزود: نه تنها در چند سال اخیر از فعالیت انجمن سینمای جوان در بخش‌های مختلف هنری به ویژه فیلم و عکس کاسته نشده بلکه روز به روز این فعالیت‌ها افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: هنرمندان ما یک سر و گردن از هنرمندان سایر استان‌ها در تولید فیلم و رشته عکاسی بالاتر هستند به طوری که اخیرا معاون سینمایی وزیر ارشاد عملکرد انجمن سینمای جوان استان را با 4 هزار هنرجو و مراجعه روزانه 150 هنرمند به این انجمن ستود.

مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل یادآور شد: به رغم همه این فعالیت‌ها متاسفانه یک ریال اعتبار استانی به انجمن اختصاص نیافته در حالی که ما در این شرایط شکننده مالی در قالب 32 قطعه عکس گالری دائمی انجمن سینمای جوان را افتتاح می‌کنیم تا جوانان به صورت دوره‌ای بتوانند در رشته عکاسی آثار خود را در این فضای محدود به نمایش بگذارند.

موسوی بیان کرد: امیدواریم با تامین اعتبار سینمای جوان استان اردبیل در یک فضای مناسب‌تر به فعالیت خود ادامه داده تا شاهد برپایی نمایشگاه‌های متعدد عکس و نمایش فیلم باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار