رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین:

سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی سرمایه اجتماعی است

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: انجام درست وظایف اداری و تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم به عنوان سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۲۹۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 05 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، کارگروه سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی ظهر دوشنبه با حضور ناطق معین الدین رئیس سازمان تعاون روستایی استان، علینقی سیمیاری معاون اداری و مالی سازمان، عبدالعلی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از کارکنان در محل سالن جلسات سازمان تعاون روستایی برگزار شد.

معین الدین در این جلسه با اشاره به نقش و جایگاه سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی اظهار کرد: انجام درست وظایف اداری و تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم به عنوان سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: احیا و تقویت روح تعهد و وجدان کاری افراد در انجام امور و اجرای قوانین اجتماعی و میزان تاثیر گذاری برنامه های فرهنگی بسیار ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: در این کمیته تکالیف هریک از مدیریت ها و واحدها مشخص شده است و تحقق اهداف و برنامه های این کمیته منوط به همکاری نزدیک هر یک از کارکنان است.

سیمیاری هم گفت: هماهنگی با سازمان مدیریت و سازمان مرکزی در راستای تشویق و تنبیه کارکنان براساس فرم نظر سنجی، تدوین و ابلاغ دستورالعمل آن صورت می‌گیرد.

عبدالعلی هم در این جلسه بر نقش و جایگاه ارزیابی، فعالیت های سازمان، تقسیم کار در حوزه های مختلف و ثبت و ضبط و مستندسازی تاکید کرد.

تقویت نظارت عمومی بر عملکرد، تاکید بر انجام فعالیت‌ها در زمینه تکریم ارباب رجوع، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و رعایت شئونات اسلامی و اهمیت پرداختن  به امر به معروف و نهی از منکر در ادارات از دیگر موضوعات مورد اشاره در این جلسه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار