بسیجیان تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند

کد خبر: ۲۸۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵ 02 September 2016


مدیر موسسه تامین درمان بسیجیان استان البرز گفت: آن دسته از رزمندگان و بسیجیان فعالی که فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ای هستند، تحت حمایت خدمات تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، اکبر عبداللهی اظهار داشت: حسب توافق فی‌مابین سازمان بسیج مستضعفین و سازمان بیمه تامین اجتماعی این خدمات به بسیجیان و رزمندگان فاقد بیمه ارائه می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات خدمات قابل ارائه به بسیجیان در مرکز شفا تصریح کرد: این طرح ویژه رزمندگان، بسیجیان و اعضای خانواده ایشان در قالب طرح بشیر سلامت، بیمه تامین اجتماعی، تکمیلی، عمر و حوادث و خسارت منازل مسکونی است.

مدیر موسسه تامین درمان بسیجیان استان البرز با بیان اینکه حق بیمه در هر سال مطابق مصوب شورای عالی کار تعیین می‌شود و در سال 95 ماهیانه مبلغ 2260000 ریال است، به مزایای این طرح اشاره کرد و گفت: خدمات توانبخشی و تحویل وسایل کمک پزشکی، کمک هزینه وسایل کمک پزشکی، کمک هزینه ازدواج و کمک هزینه کفن و دفن از جمله مزایای آن به شمار می‌رود.

عبداللهی در خصوص بیمه عمر و حوادث نیز گفت: این بیمه نامه در صورت فوت به هر علت و از کار افتادگی به علت حادثه خساراتی را پرداخت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار