بازدید وزیر صنعت از صنایع استان البرز

کد خبر: ۲۸۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 29 August 2016


دقایقی پیش محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت از صنایع استان البرز که با سرمایه‌گذاری خارجی راه‌اندازی شده، بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، وزیر صنعت دقایقی پیش از 2 واحد تولیدی صنعتی که با سرمایه‌‌گذاری خارجی در اشتهارد راه‌اندازی شده بود، بازدید کرد.

وی ضمن بررسی روند راه‌اندازی این صنایع توسعه و پیشرفت صنایع مختلف را در استان البرز مهم خواند.

براساس این گزارش، وزیر صنعت از واحد تولید فولاد و قطعات ماشین‌آلات سنگین بازدید کرد که با مشارکت یک شرکت سرمایه‌گذاری از کشور ایتالیا در شهرک صنعتی اشتهارد راه‌اندازی شده است.

در این راستا فرماندار شهرستان اشتهارد با بیان اینکه این کارخانه در حال ساخت و تجهیز کارگاه است،‌ گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مهم در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

ابوالفضل اینانلو افزود: همچنین وزیر صنعت از کارخانه دخانیات اشتهارد که با سرمایه ‌خارجی راه‌اندازی شده است نیز بازدید کرد.

وی با اعلام اینکه اشتهارد دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه صنعت است، بیان داشت: توجه به این شهرستان و ایجاد بسترهای لازم می‌تواند ما را در توسعه صنایع و پیشرفت در این مسیر کمک کند.

فرماندار اشتهارد با اشاره به اینکه رشد صنایع در سایه حمایت از آنها امکانپذیر است، خاطرنشان کرد: باید مشکلات و معضلات را در بخش صنعت و تولید از بین برد و به سمت توسعه بیشتر سوق داده شد.

اینانلو با بیان اینکه 3500 واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز نشان از وجود ظرفیت‌های این حوزه در استان البرز است، گفت: باید واحدهای نیمه‌فعال و غیرفعال هر چه سریع‌تر به چرخه تولید بازگردانده شوند تا بتوانیم به اهداف موردنظر در این زمینه دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی ستاد رفع موانع تولید گامی مهم در جهت شناسایی واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه‌فعال و غیرفعال است، افزود: تاکنون این ستاد توانسته گام‌های مثبتی در جهت توسعه این نوع صنایع بردارد و تولیدات آنها را رونق بخشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار