خسارت میلیونی هواداران ملوان به ناوگان حمل و نقل عمومی رشت/ 8 دستگاه اتوبوس از چرخه خدمات‌دهی خارج شدند

کد خبر: ۲۸۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 29 August 2016
تابناک / مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از خسارت 50 میلیون تومانی هواداران ملوان انزلی به ناوگان حمل و نقل عمومی رشت و مجروح شدن یکی از رانندگان اتوبوس خبر داد.

مرتضی شریفی پیش از ظهر امروز در نشست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت به حواشی بازی فوتبال ملوان و سپیدرود رشت در انزلی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه پس از پایان بازی که روز جمعه گذشته تماشگرنماها خسارت سنگینی به ناوگان اتوبوسرانی رشت وارد کردند، افزود: 8 اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی شهر رشت مورد هجمه تماشاگرنماها قرار گرفت و 50 میلیون تومان خسارت دیدند و یکی از رانندگان اتوبوس نیز مجروح شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با اشاره به اینکه اتوبوس‌های مذکور از چرخه خدمات‌دهی به مردم رشت خارج شدند، تصریح کرد: در چنین شرایطی که خرید یک دستگاه اتوبوس هزینه‌های سنگینی به دنبال دارد تحمیل خسارت مذکور بسیار تاسف‌آور است.

وی سقف و بدنه اتوبوس‌ها، شکستگی شیشه‌ها، آسیب‌های درب و کولر را از جمله آسیب‌ناشی از حملات تماشاگرنماها به ناوگان حمل و نقل عمومی رشت عنوان کرد.

به گزارش فارس، دیدار شهرآورد ملوان انزلی و سپیدرود رشت در زمین ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد که با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان پایان یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار