پاسداري از قلمرو حقوق فردي و اجتماعي بر عهده پليس است

فرمانده انتظامي استان گفت: پليس پاسداري از قلمرو حقوق فردي و اجتماعي را بر عهده دارد.
کد خبر: ۲۸۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲ 23 August 2016
به گزارش تابناک قم، سردار کاظم مجتبايي در آئين صبحگاه عمومي فرماندهي انتظامي استان قم ضمن قدرداني از زحمات کارکنان اين فرماندهي در مأموريت هايي مهم همچون ذوالفقار8 ، اظهارداشت: پليس قم به دليل اينکه توانسته در سال جاري از لحاظ صحت، سرعت و دقت عمل در نحوه اجراي ماموريت ها در راس ساير استان ها قرار بگيرد، زحمات آن قابل تقدير است. 

وي با بيان اينکه حاکميت سلامت اداري در فرماندهي انتظامي استان قم باعث افتخار است، گفت: هر ماه ما شاهد کاهش تخلفات و جرائم کارکنان هستيم که از تک تک مديران و کارکنان قدرشناسي و اميدوارم همواره در تعالي روح و انديشه در درون و بيرون سازمان زبانزد همه دستگاه ها باشيم. 

فرمانده انتظامي استان قم در ادامه با اشاره به هفته دولت و ارتباط خوب نيروي انتظامي با دولت در سطح ملي، افزود: ارتباط پليس قم با استانداري نيز خيلي خوب و همکاري ها در طراز بالا قرار دارد و انشاءالله روز به روز اين ارتباط قوي تر شود. 

وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه اهميت کار پليس در حفاظت از حقوق فردي و اجتماعي افراد است، تصريح کرد: حقوق فردي حق حيات و زندگي است اينکه انسان حق دارد زندگي کند و حق شغل و آزادي نمونه هاي آن هستند اما حقوق اجتماعي فراگيرتر بوده و مقرراتي که در جامعه تدوين و قانون مشخص کرده را شامل مي شود. 

فرمانده انتظامي استان قم با تاکيد بر اينکه نبايد احساس در مأموريت ها بر پليس غلبه کند، پاسداري از قلمرو حقوق فردي و اجتماعي را وظيفه پليس دانست. 

سردار مجتبايي با اشاره به اينکه نمي توان کسي را از حقوق اجتماعي و اقتصادي محروم کرد، بر رعايت حق الناس تاکيد و خاطرنشان کرد: فردي که آزاد است هيچ دليلي وجود ندارد که حبس شود مگر به حقوق ديگران تجاوز کرده باشد در اين صورت نبايد کوتاه آمد. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار