نظر عابدفتاحی در مورد وزیر کشور

نماینده مردم ارومیه در مجلس با تأکید بر این‌که اکنون بهترین زمان همکاری دولت و مجلس و قوه قضائیه در کنار یکدیگر برای برخورد با مفاسد است، گفت: ورود وزیر کشور به پارلمان خواب را از افرادی که در پول‌های کثیف دست دارند، پراند.
کد خبر: ۲۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵ 27 April 2015

عابد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به حضور وزیر کشور در جلسه علنی مجلس، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران و در مقر پارلمان آن امروز به گونه‌ای بود که وزیر کشور در جلسه حاضر شده و با قدرت و با دست پر در مورد پول‌های کثیف توضیحاتی را ارائه کرد.

وی با اشاره به توضیحات وزیر کشور در مورد پول‌های کثیف، خاطرنشان کرد: ورود وزیر کشور به پارلمان توانست خواب را از افرادی که در کارها و پول‌های کثیف دست دارند بپراند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان این‌که رحمانی فضلی اظهار کرد، این پول کثیف حتی می‌تواند وارد انتخابات و یا جریانات سیاسی و اقتصادی کشور شود، اظهار کرد: من به وزیر کشور می‌گویم که شما به نظام عزت و افتخار و سربلندی دادید. از این‌که وزیر کشور یک نظام جمهوری اسلامی این‌طور با قدرت و جرأت در مجلس حاضر شده و دفاع می‌کند افتخار می‌کنیم.

عابد فتاحی با اشاره به این‌که امروز یکی از روزهای بسیار خوب مجلس ما بود، اظهار کرد: بهترین زمان است که دولت و مجلس و در کنار آنها قوه قضائیه در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند. زیرا جمهوری اسلامی افراد صالح و فعالی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار