مدیرکل اداره کار و تعاون استان اصفهان:

کارآفرینی در اصفهان نیازمند اصلاح فرآیندهاست

تابناک: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با تاکید بر اینکه کارآفرینی در اصفهان نیازمند اصلاح فرآیندهاست، خواستار فعال‌تر شدن شورای عالی اشتغال در این زمینه شد.
کد خبر: ۲۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳ 26 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، غلامعلی قادری پیش از ظهر امروز در بیست و ششمین جشنواره امتنان از کارگران و کارآفرینان استان اصفهان با تاکید بر اجرای اصلاح فرآیندهای کارآفرینی گفت: استان اصفهان با داشتن بیشترین جمعیت کارگری خواستار افزایش توجهات ویژه پیرامون دریافت مطالبات و تسهیلات بهتر است.

وی ادامه داد: قطعا کشوری موفق خواهد بود که از فضای کسب و کار مطلوبی برخوردار باشد ضمن اینکه برای ایجاد تحول در جامعه کارگری، ایجاد نشاط ضروریست.

مدیرکل اداره‌ کار و تعاون استان اصفهان با تاکید بر اینکه شورای عالی اشتغال باید فعال‌تر شود، تصریح کرد: نباید این شورا برای تمام استان‌ها یک نسخه تجویز کند بلکه استان‌هایی مانند اصفهان که بیشترین نیروی کار را دارد باید از نگاه ویژه‌تری برخوردار باشد.

وی اظهار کرد: ریشه همه گرفتاری‌های اقتصادی و اجتماعی در بیکاری است و قطعا رفع این معضل وظیفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان است.

احمدرضا پرنده معاون اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با مروری بر مشکلات جامعه کارگران و کارآفرینان گفت: موضوعاتی مانند تهیه مواد اولیه، نقدینگی و تسهیلات بانکی با نرخ گران، از جمله موانعی است که باید رفع شود و به طور حتم برطرف شدن این مشکلات به خودی خود شرایط اشتغال کارگران را فراهم می‌آورد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار