تخفیف 50 درصدی انجمن سینمای جوان اردبیل

مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: خبرنگارانی که در دوره‌های عکاسی و تصویربرداری انجمن سینمای جوان استان اردبیل شرکت می‌کنند، 50 درصد تخفیف به آنها ارائه می‌شود.
کد خبر: ۲۷۹۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ 17 August 2016

میردولت موسوی در گفت‌و گو با فارس در اردبیل با بیان  اینکه عکاسی و تصویربرداری برای خبرنگاران میتواند در کیفیت خبر تاثیر گذار باشد، اظهار کرد:  برای خبرنگارانی که تمایل به گذراندن دوره‌های فیلم‌سازی و مشاغل سینمایی  از جمله عکاسی و تصویربرداری را دارند، به میزان 50 ‌درصد تخفیف قائل می‌شود که  این تخفیف شامل دوره‌ آموزش فیلم‌سازی و دوره‌های مشاغل سینمایی می‌شود.

وی لیست کلاس‌های آموزشی را «آشنایی با سینما،عکاسی، فیلم‌نامه‌نویسی، تصویربرداری، کارگردانی، تدوین، صدا، کارگاه مستندسازی، کارگاه فیلم‌سازی تجربه‌گرا و کارگاه فیلم‌سازی داستانی ازجمله دروس دوره آموزش فیلم‌سازی را نام برد.

مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: خبرنگارانی که در دوره‌های عکاسی و تصویربرداری انجمن سینمای جوان استان اردبیل شرکت می‌کنند 50 درصد تخفیف به آنها ارائه می‌شود.

موسوی افزود:  عکاسی، عکاسی پرتره، فیلم‌نامه‌نویسی، تصویربرداری، نرم‌افزارهای تدوین، زیبایی‌شناسی تدوین، نقد و تحلیل فیلم، نقد فیلم پیشرفته، مبانی نور و صدا ازجمله دروس بخش مشاغل سینمایی را اعلام کرد.

وی یادآور شد:  خبرنگاران می‌توانند از ظرفیت این انجمن  برای بالا بردن تخصص خود استفاده کنند.

 دبیر منطقه پنج ادامه داد: اهالی رسانه و خبرنگاران حوزه فرهنگ و هنر که به حضور در دوره‌های آموزشی علاقمند هستند می‌توانند به انجمن سینمای جوانان استان اردبیل واقع در باغمیشه روبروی مسجد باغمیشه مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار