توجه به روستای دربید در توزیع اعتبارات

بخشدار زارچ خواستار توجه ویژه به روستای دربید در توزیع اعتبارات شهرستانی یزد شد.
کد خبر: ۲۷۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ 09 August 2016

به گزارش تابناک یزد،امیر صادقی مقدم در پایان سفر یک‌روزه خبرنگاران به روستای دربید و بازدید از مناطق مختلف این روستا اظهار داشت: دربید به لحاظ مناظر طبیعی و تنوع حیات وحش یکی از زیباترین روستاهای استان یزد به شمار می‌رود و نزدیکی این روستا به مرکز استان از ویژگی‌های دربید است.

وی با اشاره به تنوع بسیار زیبای حیات وحش در دربید افزود: از مدتی پیش پای شکارچیان برای شکار آهو، بز کوهی و ... به این روستا باز شد اما با همراهی مردم از حضور آنها در منطقه جلوگیری شد گرچه هنوز مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

صادقی مقدم با برشمردن زیبایی‌های دربید به لحاظ مناظر طبیعی، آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی بیان کرد: در صدد معرفی بیشتر این روستا به مردم هستیم و امیدواریم بتوانیم با حفظ ساختار روستا بتوانیم گردشگری را در این منطقه گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه توسعه دربید به ویژه در زمینه گردشگری نیازمند اعتبار است، خواستار توجه ویژه مسئولان شهرستان یزد به دربید در توزیع اعتبارات شهرستانی شد.

بخشدار زارچ با اشاره به اینکه راه روستای دربید مناسب نیست، خواستار توجه ویژه به رفع مشکلات جاده دربید شد و گفت: عبور و مرور کامیون‌ها به معادن اطراف دربید برای اهالی روستا حادثه ساز شده است.

به گزارش فارس، در این سفر یک‌روزه خبرنگاران یزد از مناطق مختلف روستای دربید از جمله یک واحد بوم‌گردی، دهیاری دربید و ... بازدید کردند.

فرماندار یزد، معاونان فرماندار، بخشدار زارچ و دهیار دربید در این بازدید خبرنگاران را همراهی کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار