آغاز ثبت نام از متقاضیان پیاده روی اربعین در یزد

مدیرحج و زیارت استان یزداز آغاز ثبت نام متقاضیان پیاده روی اربعین برای اعزام به کربلا از صبح امروز /شنبه/ در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 06 August 2016
به گزارش تابناک یزد،علی اصغر شریفی  اظهار کرد: زائران اربعین حسینی می توانند با مراجعه مستقیم به سامانه سماح به نشانی www.samah.haj.ir ثبت نام و یا به دفاتر کارگزاری درسطح استان یزد مراجعه کنند.
وی بابیان اینکه دراین ثبت نام پوشش بیمه ای برای تمام ثبت نام شدگان در سامانه سماح اجباری است افزود: روادید خروج از کشور برای حضور در آیین اربعین حسینی تنها برای افرادی صادر خواهد شد که در سامانه سماح ثبت نام کرده باشند و مدارکشان نیز تکمیل باشد.
شریفی ادامه داد: متقاضیان پیاده روی اربعین می بایست گذرنامه دارای اعتبار تا پایان سال 95 را در اختیار داشته باشند و در مدت باقیمانده نسبت به دریافت یا تمدید گذرنامه خود اقدام نمایند.
مدیرحج و زیارت استان یزد تصریح کرد: سال گذشته برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی 21هزار و 265 نفر متقاضی در قالب چهار هزار و 220 گروه از استان یزد به عتبات عالیات عراق اعزام شدند.
این مسئول ادامه داد: در چهار ماهه نخست امسال نیز هشت هزار و 430 زائر در قالب 220 کاروان که 159 کاروان به صورت هوائی و 61 کاروان نیز به صورت زمینی بود از این استان به عتبات عالیات عراق اعزام شدند .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار