آغاز ثبت نام مشتاقان اربعین از ۱۶ مرداد ماه

مدیر حج و زیارت استان قزوین از آغاز ثبت نام مشتاقان پیاده روی اربعین از ۱۶ مرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۲۶۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 31 July 2016
به گزارش تابناک از به نقل از روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، علیرضا کلانتری بیان کرد: در خصوص ثبت نام مشتاقان پیاده روی اربعین حسینی (ع) بیان کرد: ثبت نام از متقاضیان اعزام انفرادی به عتبات عالیات در ایام اربعین از روز شنبه 16 مرداد ماه آغاز می شود متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با مراجعه به دفاتر زیارتی سطح استان و همراه داشتن مدارک لازم نسبت به ثبت نام خود و همراهان اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: ثبت نام در این سامانه فقط تنظیم تاریخ خروج زائر از مرز و اخذ روادید بوده و سازمان حج و زیارت هیچگونه تعهدی در قبال اسکان، تغذیه و حمل و نقل زائران بر عهده نداشته و متقاضیان لازم است نسبت به تأمین وسیله حمل و نقل و نحوه رساندن خود پیش بینی لازم را کنند.

 

مدیر حج و زیارت استان قزوین اضافه کرد: همچنین به اطلاع می رساند بر اساس هماهنگی های به عمل آمده و اعلام ستاد اربعین، فقط افرادی كه در سامانه مذكور ثبت نام كرده و دارای كد رهگیری هستند می توانند از طریق دفاتر خدمات زیارتی مجاز نسبت به دریافت روادید، اقدام کرده و از كشور خارج شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: بدیهی است در صورت ایجاد تمهیداتی برای حمل و نقل متقاضیان تا مرز توسط ستاد اربعین، اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار