توقيف 36 دستگاه موتورسيکلت متخلف در شهرستان البرز

فرمانده انتظامي شهرستان البرز از توقيف 36 دستگاه موتورسيكلت متخلف در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 28 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  ایسنا منطقه قزوین، سرهنگ سهراب خسروي اظهار کرد: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و برخورد با موتورسيكلت سواران متخلف و مزاحم، مأموران پليس راهور و فرماندهي انتظامي بخش محمديه طرح‌هاي مختلفي را به اجرا گذاشتند.

اين مقام انتظامي با اشاره به توقيف 36 دستگاه موتورسيکلت متخلف افزود: عدم استفاده از کلاه ايمني، آلودگي صوتي و نداشتن مدارک شناسايي، مزاحمت خياباني از جمله تخلفات راکبان موتورسيکلت‌ها بوده است.

خسروي تصريح كرد: مأموران انتظامي و راهور اين شهرستان با جديت تمام با خودروها و موتورسيکلت سواران متخلف و هنجارشكن در سطح شهرستان برابر قانون برخورد و ضريب امنيت اجتماعي را در اين شهرستان ارتقاء داده تا شهروندان از آرامش بيشتري برخوردار باشند.

فرمانده انتظامي شهرستان البرز از شهروندان خواست: در هنگام استفاده از موتورسيكلت، مدارك شناسايي را به همراه داشته باشند و حتماً از كلاه ايمني استفاده و به قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي احترام بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار