ورود فرمانداری ساری به انتخابات شورای شهر بعید است!!

کد خبر: ۲۶۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳ 25 July 2016
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح مسئله ورود به مباحث انتخابات شورای شهر زود است، گفت: روال تأیید و رد صلاحیت‌ها مبانی قانونی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد دامادی یکشنبه‌شب در جلسه علنی شورای شهر ساری با یادآوری از یاد و نام شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اگر شهدای مدافع حرم نبودند ما الان باید با داعش و تکفیری‌ها در کرمانشاه می‎جنگیدیم.

وی با اعلام اینکه برای توسعه فعالیت‌های شهری نیاز به تعامل است، افزود: رشد و توسعه، مدنظر نمایندگان مجلس این دو شهرستان است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی درباره ورود فرمانداری ساری در مبحث رد صلاحیت‌ها، تصریح کرد: فرماندار ساری انسان توانمندی است که بعید می‌دانم از جایگاه رفیع فرمانداری در این بخش استفاده کند.

این مسؤول اضافه کرد: طرح مسئله ورود به مباحث انتخابات شورا زود است، از طرفی روال تأیید و رد صلاحیت‌ها مبانی قانونی دارد.

دامادی درباره مشکلات کمبود آب آشامیدنی در شهرستان ساری، گفت: این موضوع به صورت جدی پیگیری می‌شود و بنا بود به حجم آب شرب این شهرستان اضافه شود.

وی با اعلام اینکه مدیریت آب در مازندران باید نیازمندی‌های مرکز استان را تأمین کند، افزود: مدیریت آب باید خودش را به مقایس امروزی برساند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات شهرداری‌ها در خدمات‌رسانی به مردم، اظهار کرد: وقتی همه خدمات توسط شهرداری به مردم ارائه می‎شود، دستگاه‌های خدمات‌رسان باید در اختیار شهرداری باشند.

این مسؤول ادامه داد: افزایش مالیات پرداختی به واحدهای ورزشی پیگیری می‎شود.

دامادی در پایان قول رسیدگی به مشکلاتی که آب منطقه‌ای برای فاز دوم پارک ملل ساری ایجاد کرد، را داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار