آغاز ثبت‌نام کاروان‌های زائران پیاده به مشهد

کد خبر: ۲۶۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 21 July 2016

به گزارش تابناک یزد،سخنگوی جمعیت خدمت‌گزاران زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: ثبت‌نام کاروان‌های زائران پیاده به مشهد همزمان با ایام دهه کرامت آغاز شد.

حسین رضایی  اظهار کرد: باتوجه به این‌که ایام دهه کرامت از 14 مرداد آغاز می‌شود و تا ولادت حضرت ثامن الحجج(ع) ادامه دارد، در این ایام میزبان کاروان‌های زیارتی پیاده از شهرهای بافق یزد، علی‌آباد کتول، قم، گنبد کاووس، تربت‌حیدریه، فریمان، ‌بجستان، سرخس، کاشمر و نیشابور هستیم.

وی افزود: در نیشابور پایگاه جمعیت خدمت‌گزاران به زائرین پیاده را تاسیس کردیم و کسانی که قصد تشرف به صورت پیاده به مقصد مشهد را دارند می‌توانند از اول تا 15 مردادماه به آدرس نیشابور، خیابان امام خمینی11، دارالقرآن علی‌ابن موسی‌الرضا مراجعه کنند و با شماره تلفن 05142225060 ثبت‌نام خود را به انجام برسانند.

سخنگوی جمعیت خدمت‌گزاران زائران پیاده با اشاره به اینکه کاروان زیارتی بافق هم‌اکنون نزدیک به طبس است، تصریح کرد: این کاروان با جمعیت 155 نفر، 18 تیرماه از بافق حرکت کرد، زائران این کاروان‌ها از استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و خراسان جنوبی هستند.

وی گفت: این کاروان مسیر 1018 کیلومتر را در طول 28 روز به صورت پیاده طی می‌کنند و تا 14 مرداد ماه به مشهدالرضا وارد می‌شوند.

رضایی خاطرنشان کرد: ما سال گذشته در ایام ولادت امام رضا(ع)، 2250 زائر پیاده و در ایام شهادت آن حضرت 268 هزار و 527 نفر زائر را میزبانی کردیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار