برگزاری جلسه معارفه کادر فنی جدید صبای قم

جلسه معارفه کادر فنی جدید تیم فوتبال صبای قم برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور عصر امروز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 04 July 2016
به گزارش تابناک قم، در فاصله 21 روز تا آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور کادر فنی تیم فوتبال صبای قم از امروز رسماً فعالیت خود را آغاز می‌کند تا این تیم برای حضور موفق در شانزدهمین دوره بازی‌های جام خلیج‌ فارس آماده شود.

عبدالصمد مرفاوی که پیش از این در سه مقطع سابقه هدایت و سرمربیگری تیم فوتبال صبای قم در بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس را دارد و برای قمی‌ها مربی شناخته‌ شده‌ای محسوب می‌شود، برای چهارمین بار متوالی هدایت صبا را در دست گرفته است.

این مربی در 25 هفته از دوره دوازدهم لیگ برتر، 15 هفته از دوره سیزدهم و 15 هفته از دوره چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هدایت صبای قم را بر عهده داشته و اکنون از آغاز فصل شانزدهم بازی‌های جام خلیج فارس همچون لیگ چهاردهم هدایت صبا را بر عهده خواهد داشت.

مرفاوی در دوره دوازدهم لیگ برتر از هفته دهم به بعد جانشین یحیی گل‌محمدی شد و صبا در نهایت با هدایت وی در 34 مسابقه موفق به کسب 10 پیروزی، 15 تساوی و 7 باخت شد و با 37 گل زده و 33 گل خورده مجموعاً 45 امتیاز کسب کرد و به مقام نهم لیگ دوازدهم دست یافت.

با این حال مرفاوی برای دوره سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در صبا ماندگار نشد و جای خود را به محمدی مایلی‌کهن داد اما صبا با مایلی‌کهن نتایج خوبی نگرفت و در نهایت مدیران این باشگاه مایلی‌کهن را اخراج کرده و بار دیگر عبدالصمد مرفاوی را جانشین وی کردند.

صبای قم از هفته پانزدهم لیگ سیزدهم بار دیگر با مرفاوی به کار خود در لیگ برتر ادامه داد و با این مربی در 30 مسابقه سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به هشت پیروزی، 9 تساوی و 13 باخت، 32 گل زده و 38 گل خورده دست یافت و با 33 امتیاز بار دیگر نهم شد.

اما بعد از پایان لیگ سیزدهم مدیران باشگاه صبای قم عبدالصمد مرفاوی را در رأس کادر فنی این تیم حفظ کردند و مرفاوی شروع خوبی با صبا داشت ولی این بار مرفاوی تصمیم به جدایی از صبا گرفت و بعد از پایان هفته پانزدهم رسماً از صبا رفت و هدایت پیکان را بر عهده گرفت اما با پیکان به لیگ دسته اول ایران سقوط کرد.

اکنون بار دیگر عبدالصمد مرفاوی به قم بازگشته و هدایت نماینده فوتبال این استان را انجام می‌دهد، مربی‌ مطرحی که سابقه خوبی در دوران بازیگری خود دارد و امروز در ورزشگاه یادگار امام قم پیش از شروع رسمی تمرینات صبا توسط محمدرضا کشوری‌فرد مدیرعامل این باشگاه رسماً معرفی خواهد شد تا کار خود را با صبا استارت بزند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار