البرز مرکزی به دوران رونق گذشته باز نمی‌گردد

کد خبر: ۲۵۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲ 25 June 2016
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌ها برای احیای البرز مرکزی، گفت: البرز مرکزی به دوران رونق گذشته باز نمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه‌، عبدالله رضیان عصر امروز در جمع مردم زیراب سوادکوه با گرامیداشت شب‌های قدر و شهادت حضرت علی (ع) و شهادت شهید بهشتی و 72 نفر از یارانش، اظهار کرد: مردم ارزشمند و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری به‌عنوان دو عنصر اصلی موفقیت و دوام انقلاب اسلامی در طول 38 سال اخیر با وجود دشمنی‌های دشمنان بوده است.

وی با بیان اینکه از دیدگاه یکی از کاندیدا‌های ریاست جمهوری آمریکا، ایران و چین به‌عنوان دو کشور قدرتمند جهانی در برابر آمریکا قرار دارند، افزود: جمهوری اسلامی ایران با توجه به معرفت دینی و نگاه الهی در دستیابی به قدرت برتر موفق بوده است.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسؤولان باید قدر مردم و رهبر را بدانند، خاطر‌نشان کرد: در دنیای پر از آشوب و فتنه کنونی، دشمن با ایجاد آشوب در کشور‌های همسایه قصد دستیابی به ملت ما را دارد و دفاع از مظلوم و مکتب شیعه از اصول ما است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری درباره وجود دو مشکل عمده رکود و بیکاری در کشور و نامگذاری امسال به سال اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: مسئولان در سال اقتصاد مقاومتی اقدامات عملیاتی انجام دهند و مشکل بیکاری و سختی معیشت از مهم‌ترین مشکلات سوادکوه است.

رضیان از برگزاری جلسات مستمر درباره وضعیت البرز مرکزی خبر داد و با بیان اینکه قول داده شد که کارخانه زغال‌شویی تا پایان امسال راه‌اندازی شود، افزود: البرز مرکزی به دوران رونق گذشته باز نمی‌گردد ولی ما پیگیر اجرایی شدن دغدغه مردم و جوانان هستیم.

وی به پیگیری وضعیت بیمارستان شهدای زیراب اشاره کرد و با بیان اینکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جلسه اخیر، قول راه‌اندازی کلینیک تخصصی تا هفته دولت امسال و ساماندهی بخش اورژانس، سی‌تی‌اسکن و جراحی عمومی با کادر درمانی مناسب را به ما داد، بیان کرد: ساماندهی اختلاف مردم با منابع طبیعی برای اجرایی شدن تبصره ماده 54 نیز از پیگیری‌های ما در مدت فعالیت از زمان انتخابات تاکنون بود.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور کار بودن برنامه ششم توسعه در مجلس و پیگیری برای گنجاندن طرح‌های توسعه در قالب سند چشم‌انداز، گفت: گازرسانی تا آلاشت و استفاده از توانمندی‌های گردشگری و اتمام تعریض محور سوادکوه تا پایان سال نیز از اولویت‌های ما در مجلس شورای اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار