عبدالرضا عزیزی : تکمیل بیمارستان جدید شیروان 380 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل بیمارستان جدید این شهرستان 157 هزار نفری 380 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۲۴۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 21 June 2016
عبدالرضا عزیزی سه شنبه در جمع مسئولان شیروان با اشاره به سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بازدید وی از بیمارستان جدید این شهرستان اظهار کرد: تاکنون 380 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح هزینه شده است که تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه در این سفر دکتر قاضی زاده هاشمی قول یک دستگاه آمبولانس بنز برای این شهرستان داد، گفت: مردم مناطق مرزی این شهرستان بسیار زحمت کش هستند که طی سال های اخیر در بخش آسفالت، گاز و آب اقدامات خوبی صورت گرفته است که هنوز هم ادامه دارد.
عزیزی با بیان اینکه از 14 آمبولانس برای این استان، 10 آمبولانس به شیروان اختصاص یافت افزود: در چند سال اخیر پنج دستگاه آمبولانس به شهر لوجلی، روستای اوغاز، کوسه و شر قوشخانه داده شده است که کفایت نمی کند.
وی گفت: از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای مجوز ساخت بیمارستان شهر قوشخانه درخواست کردم که انشالله در این خصوص پی گیری خواهم کرد تا پاسخگوی مردم زحمت کش بخش سرحد این شهرستان باشد.
عملیات ساخت بیمارستان جدید شیروان از سال 89 در زمینی به وسعت 10 هکتار، با زیربنای 17 هزار متر مربع در پنج طبقه آغاز شده است که هم اکنون بیش از 80 در صد پیشرفت فیزکی دارد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه کلینیک تخصصی ویژه شیروان، ساختمان اداری و اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان را افتتاح کرد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار