تیم فوتسال عباس نژاد اقلید برابر ایستاتیس یزد پیروز شد

تیم فوتسال شهیدان عباس نژاد شهرستان اقلید از توابع استان فارس در رقابت های فوتسال دسته دوم کشور برابر تیم پکیج ایساتیس یزد پیروز شد و جای خود را در رده دوم جدول گروهش محکم کرد.
کد خبر: ۲۴۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 19 June 2016
به گزارش «تابناک یزد»، در این دیدار که از هفته دهم گروه چهارم این رقابت ها به میزبانی یزد برگزار شد، تیم شهیدان عباس نژاد اقلید با نتیجه پنج بر سه میزبان خود را شکست داد و با 16 امتیاز و قرار گرفتن در رده دوم، شانس خود را برای صعود از این گروه زیادتر کرد.

با پایان یافتن هفته دهم تیم مقاومت قرچک ورامین از توابع استان تهران با 19 امتیاز در صدر قراردارد و صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرده است، تیم تیم شهیدان عباس نژاد اقلید با 16 امتیاز در مکان دوم جای دارد و تیم هامون سیستان و بلوچستان نیز با 13 امتیاز در تعقیب تیم شهیدان عباس نژاد اقلید است.

تیم آرمان صدرای شیراز دیگر نماینده استان فارس در این گروه حال و روز خوبی ندارد و با چهار امتیاز در قعر جدول قرار دارد و خطر سقوط به شدت این تیم را تهدید می کند.

رقابت های فوتسال دسته دوم کشور در چهار گروه برگزار می شود و در پایان مرحله گروهی از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود خواهد کرد.
تیم شهیدان عباس نژاد اقلید در هفته یازدهم میزبان تیم پاسارگاد شهرکرد (مرکز استان چهار محال و بختیاری) خواهد بود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
قرچک نه کرچک
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار