تاریخ سفر رئیس جمهور به استان مشخص نیست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد مشخص نشده است.
کد خبر: ۲۴۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱ 15 June 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی عصر امروز در نشست اقتصاد مقاومتی بر لزوم عملیاتی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: مدیران علمکرد خود در خصوص اقتصاد مقاومتی را به صورت دقیق ثبت و در جلسه گزارش دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروز اولین نشست اقتصاد مقاومتی در استان برگزار شد که برخی از دستگاه‌ها در تهیه گزارشات خود دقت لازم را نکرده بودند و آمارهای اشتباه ارائه شد که این آمارها اصلاح و در نشست بعدی به صورت دقیق گزارش داده شود.

وی با بیان اینکه عملیاتی کردن برخی از طرح‌ها، برنامه‌ها و پروژه‌های اقتصادی مقاومتی نیازمند اعتبار است، افزود: بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌ها نیازمند اعتبار است که امیدواریم اعتبارات هر چه سریع‌تر تخصیص داده شود تا از آن در طرح‌ها و پروژه‌ها استفاده کنیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در گزارشی که دستگاه‌ها ارائه کردند، دقت و توجهی نشده بود، گفت: جلسات اقتصاد مقاومتی هر دو هفته یک بار در روزهای چهارشنبه برگزار می‌شود که تا دو هفته مانده به جلسه بعدی دستگاه‌ها وظایف خود را انجام دهند و برنامه خوبی ارائه کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دوم سخنان خود با اشاره به سفر هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان سفر هئیت دولت به استان مشخص نیست و تاریخی برای سفر هم تعیین نشده است اما دستگاه‌ها پروژه‌های کلنگ‌زنی، افتتاحی و بازدیدی خود برای بازدید وزراء در سفر آتی هیئت دولت به استان را به دفتر امور عمرانی بدهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار