کلاهبرداري 20 ميليارد ريالي فروشنده سکه طلا

کد خبر: ۲۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 18 April 2015
فرمانده انتظامي شهرستان آمل ، از شناسايي و دستگيري کلاهبردار حرفه اي که به بهانه فروش سکه هاي طلا از شهروندان 20 ميليارد کلاهبرداري کرده، خبر داد .

به گزارش پايگاه خبري پليس ، فرمانده انتظامي آمل گفت : در پي کسب خبري مبني بر اينکه فردي با تطميع اشخاص متمول به خريد زير قيمت سکه هاي قديمي طلا ، کلاهبرداري مي کند، موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت .

 سرهنگ ولي الله گنجيان مقدم  افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي دريافتند ، فردي با نام " رحمت - گ " در پوشش فروشنده سکه و طلاجات قديمي پس از شناسايي خريداران و جلب اعتماد آنان که اغلب از افراد متمول شهر مي باشند، با اغفال آنان در معاملات چند صد ميليوني، ضمن کلاهبرداري پول ها و سکه ها را به جيب زده و متواري مي شوند.

سرهنگ گنجيان، گفت : ماموران با دريافت اين اطلاعات و مشخصات فرد مورد نظر محل اختفاء وي را پس از چند روز کار اطلاعاتي شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه وي را دستگير کردند .

فرمانده انتظامي شهرستان آمل گفت : متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به بزه انتسابي و کلاهبرداري 20 ميليارد ريالي اعتراف کرد.

اين فرد پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي و سپس روانه زندان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار