مقابله با ‏مواد مخدرباید عمومی شود

فرماندارکوثرگفت: عمومی کردن مقابله با ‏مواد مخدرضرورت دارد.
کد خبر: ۲۴۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 09 June 2016

علیرضاعلیپورروزپنجشنبه درجلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدرشهرستان کوثر افزود: پیشگیری، مقابله ، درمان وآموزش چهاررکن اساسی شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر این شهرستان هستند.
وی با اشاره به معضلات و مشکلات متعدد مصرف مواد مخدر، گفت: آغاز بسیاری از آسیب ها اجتماعی، خانوادگی و اخلاقی، مواد مخدربوده وحدودپنجاه درصدطلاقها مربوط به اعتیاداست.
رییس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان کوثر با اشاره به تغییر مواد مخدر، از نوع سنتی به صنعتی و همچنین دسترسی آسان به این نوع مواد گفت: مصرف مواد مخدر صنعتی دارای عواقب بسیار خطرناکی است . دامنه اثرات مخرب آن نیز به مراتب بیشتر می باشد.
وی امر مبارزه با مواد مخدر را امری فرا دستگاهی برشمرده و گفت: هر گونه غفلت در این زمینه می تواند صدمات جبران ناپذیری را برای آحاد جامعه و اجتماع برجای بگذارد.
علیپورگفت: ایجاد هماهنگی و همکاری‏های لازم بین دستگاه‏های فرهنگی، نظامی و اجرایی برای امن کردن و مصون نگاه‏ داشتن جامعه می تواند نقش تعیین کننده ای داشته باشد.
وی وجود اعتیاد و مواد مخدر را در جامعه واقعیتی انکار ناپذیر دانست و افزود: باید با انجام کار فرهنگی و مدیریت صحیح به مبارزه با این پدیده شوم اجتماعی رفت که در این میان همت و همکاری همه دستگاههای اجرایی و خود مردم را نیز می طلبد.
شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در 85 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار