ثبت نام یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر در یزد

کد خبر: ۲۴۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 07 June 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، و شناسایی کارآفرینان و انتخاب برترین های این بخش، مرحله ثبت نام یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر در استان یزد همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

فریبا آیت اللهی گفت: تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی و در نهایت تشویق حامیان کارآفرینی را از دیگر اهداف این جشنواره ملی دانست.
وی با تاکید بر ثبت نام اینترنتی از طریق سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از داوطلبان خواست تا نسـبت به تکمیل پرسشنامه و ارسال مستندات لازم اقدام کنند.
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد: مرحله ثبت نام این دوره از جشنواره ملی کارآفرینان برتر تا پایان تیرماه سالجاری ادامه خواهد داشت.
آیت اللهی تصریح کرد: پس از مرحله ثبت نام از سوی کارآفرینان و ارزشیابی و بررسی پرسشنامه ها توسط کارگروه علمـی و نیز طی مراحل بازدید از محل فعالیت و رویت و تطبیق مسـتندات، نتایج این دوره اعلام می شود.
وی یادآور شد: آیین پایانی این جشنواره در آبان ماه مصادف با هفته جهانی کارآفرینی با حضور مدیران صنایع و کارآفرین ها و تلاشگران عرصه کار و تلاش برگزار خواهد شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار