اجرای طرح نشاط معنوی در امام‌زاده‌های شاخص استان البرز

کد خبر: ۲۴۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 06 June 2016


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از برگزاری طرح نشاط معنوی در امام‌زاده‌های شاخص استان البرز خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح نشاط معنوی در امام‌زاده‌های شاخص این استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز خاطرنشان کرد: این طرح ویژه تابستان و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اجرایی می‌شود.

صالحی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های مدون برای برگزاری هر چه بهتر و دقیق‌تر برنامه‌های اوقات فراغت نیازمند کارکارشناسی است افزود: باید از تمام توان خود برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان استفاده کرده و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

وی تأکید کرد:‌ با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌های مهم والدین پرکردن اوقات فراغت فرزندان خود به نحو درست و صحیح است لذا برنامه‌ریزی مدون از سوی والدین و مسؤولان برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان از مهمترین اولویت‌ها است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی باید به گونه‌ای انتخاب شود که بتواند نشاط و شادابی را برای نوجوانان به همراه داشته باشد.

صالحی اظهار کرد: باید برنامه‌هایی را برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان فراهم کنیم که بتواند در ارتقای مهارت آنان تأثیرات بسیاری داشته باشد و برای آنان جذابیت خاصی را به همراه داشته باشد.

وی برپایی طرح نشاط و شادابی در امام‌زاده‌های شاخص استان البرز را یکی از مهمترین اقدامات سازمان اوقاف در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان عنوان کرد و بیان داشت: نشاط معنوی در کنار امام‌زادگان و بقاع متبرکه با حضور کارشناسان مذهبی می‌تواند گامی مهم در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و همچنین ارتقای فعالیت‌های مذهبی و دینی باشد.

صالحی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های طرح نشاط معنوی در این استان از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود، گفت: هم‌اکنون در مراکز فرهنگی بقاع متبرکه آمادگی ثبت‌نام از متقاضیان برای ورود به این کلاس‌ها هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار