راه‌اندازی 16 کلینیک تخصصی در اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با اجرای طرح تحول سلامت تاکنون 16 کلینیک تخصصی در مناطق مختلف استان راه‌اندازی شده تا مردم به راحتی بتوانند از خدمات این کلینیک‌های تخصصی بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۲۴۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 05 June 2016

فرهاد پورفرضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با بیان اینکه در یک سال گذشته در قالب این کلینیک‌ها و درمانگاه‌های تخصصی بیش از 818 هزار نفر خدمات با قیمت نازل دریافت کردند، ادامه داد: ما به طور متوسط با قیمت کمتر از 4 هزار تومان در این کلینیک‌ها به مردم ارائه خدمات کردیم.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در دو سال گذشته و ضرورت دسترسی راحت مردم به برنامه‌های سلامت و خدمات مرتبط با آن با رعایت مولفه عدالت اجتماعی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در همه مناطق استان زمینه و بستر خوب و شایسته این اهداف و برنامه‌ریزی‌ها به شکل مطلوب فراهم آید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با اجرای طرح تحول سلامت تاکنون 16 کلینیک تخصصی در مناطق مختلف استان اردبیل راه‌اندازی شده تا مردم به راحتی بتوانند از خدمات این کلینیک‌های تخصصی بهره‌مند شوند.

پورفرضی از همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در راه‌اندازی درمانگاه تخصصی امام رضا(ع) در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل قدردانی کرد و افزود: در این درمانگاه که به صورت کلینیک تخصصی به هموطنانمان ارائه خدمات می‌کند 15 متخصص جذب شده و در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

این مسؤول با یادآوری اینکه این متخصصان در بخش‌های داخلی، اطفال، زنان و زایمان، قلب و جراحی عمومی و تخصصی، مغز و اعصاب، صورت، فک و حلق و بینی، پوست و مشاوره‌های تغذیه خدماتی را به هموطنانمان ارائه می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: در این مجموعه بخش سونوگرافی با تعرفه دولتی راه‌اندازی شده و امکان ارائه خدمات آن فراهم است.

پورفرضی گفت: هجدهمین کلینیک نیز مربوط به دندان‌پزشکی است که امیدواریم به زودی راه‌اندازی شده و پزشکان متخصص بتوانند به عموم مردم با قمیت پایین‌تر ارائه خدمات کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار