تغيير كاربری ساختمان ميراث فرهنگي چالوس پذيرفتنی نيست!

کد خبر: ۲۴۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸ 03 June 2016
امام جمعه چالوس گفت: اينكه ساختمان اداره گردشگری و ميراث فرهنگی چالوس بخواهد به رستوران تبديل شود قابل قبول نيست.

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام محمد مهدی راشدی نوری در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس که در محل فرمانداری برگزار شد، با اشاره به فضایل ماه رجب و ماه شعبان، اظهار کرد: این دو ماه مبارک فرصت خوبی جهت تزکیه نفس و آرامش فکر و استقبال از ماه مبارک رمضان است.

وی با تاکید بر استفاده و بهره گیری هر چه بیشتر از ماه مبارک رمضان  گفت: فضای شهر باید به گونه ای حاضر شود و در این خصوص مدیران دستگاه ها با نصب بنر و پارچه بر سردرب ادارات خود به استقبال ماه مبارك رمضان روند.

امام جمعه چالوس  به سالروز ارتحال امام راحل اشاره كرد و گفت: امام خمینی (ره) توانست در بین روحانیون و همه اقشار مردم و مسلمانان تاثیرگذار باشد و همه تفسیرگران نیز انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین رویداد جهان در ابتدای قرن 21 می دانند.

راشدی نوری با اشاره به اینكه امام راحل چه خصوصیانتی داشتند كه اینگونه در جهان تاثیر گذار بودند، ابراز كرد: همه تحولات دنیا در جهت حذف استكبار و استبداد ستیزی و بیداری ملت ها ایجاد شده است و همه اینها به بركت انقلاب اسلامی و امام راحل است.

وی با بیان اینكه نهضت های زیادی به بركت انقلاب اسلامی در جهان به وجود آمده است، خاطرنشان كرد: مقام معظم رهبری نیز با همان روش و لحن در حال اداره مملكت است و انقلاب اسلامی را در دنیا هدایت می كند.

امام جمعه چالوس صبر و استقامت دربرابر مشكلات و ایمان و یقین را از مهم ترین شاخصه های امام راحل ذكر كرد و یادآور شد: امام راحل این نهضت را شروع كرد و به بركت و حمایت مردم به پیروزی رساندند و امید است مجلس دهم نیز با همكاری دستگاهها و تعامل بتواند بسیاری از خواسته های امام راحل را تحقق ببخشد.

راشدی نوری با بیان اینكه بسیاری در مسیر تحریف دین قرار گرفته اند، عنوان كرد: تكفیری ها و داعشی ها می خواهند از اسلام چهره وحشتناك ارائه دهند.

وی خاطر نشان كرد: امام راحل چهره واقعی اسلام را نشان داد و وظیفه ما كارگزاران هم این است همه فعالیت های ما در مسیر دین باشد.

امام جمعه چالوس خطاب به مدیران دستگاهها تاكید كرد: حل مشكلات مردم، احترام به ارباب رجوع و برخورد خوب با آنان  باید سرلوحه كار مدیران قرار گیرد.

راشدی نوری با انتقاد از امكان تغییر كاربری اداره میراث فرهنگی و گردشگری چالوس به رستوران و كافی شاپ گفت: اینكه ساختمانی با قدمت تاریخی اداره میراث فرهنگی بخواهد به خاطر مسائل مالی تغییر كاربری به رستوران یابد قابل قبول نیست و مدیران ارشد این سازمان باید تجدید نظر كنند زیرا مردم و مسئولین شهرستان به شدت مخالف این امر هستند.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار