حرکت 23 هزار کبوتر عاشق بسوی بارگاه روح الله

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران از اعزام 23 هزار زائر مازندرانی به مراسم ارتحال امام(ره) خبر داد و گفت: تعداد زائران مشتاق برای حضور در مراسم ارتحال افزایش می‎یابد.
کد خبر: ۲۳۹۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲ 01 June 2016

به گزارش تابناک مازندران، نیمه خرداد 95 هم از راه رسید و عاشقان روح الله بار دیگر به یاد سالروز عروج ملکوتی این ذخیره الهی برای قرن بیستم، رنج سفر را به تن می‎خرند تا ساعاتی را در جوار این یار سفرکرده بیاسایند و در زمره زائران این مرد بزرگ باشند.
سرهنگ جواد بخشی معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران امروز در جمع خبرنگاران از اعزام بیش از 23 هزار دلداده مکتب روح الله به بارگاه ملکوتی بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی خبر داده و اینکه ترویج روحیه استکبارستیزی، استقلال طلبی‌سیاسی، توجه به مسائل فرهنگی و اقتصادی درکنار پافشاری بر وحدت، همدلی و هم‌زبانی از برنامه امسال آئین گرامیداشت رحلت امام خمینی(ره) در مازندران است.
وی این را هم گفته که اعزام کاروان‌ها به مراسم ارتحال امام(ره) از فردا شب انجام می‎شود که از این تعداد 13 هزار زائر مرد و 9 هزار زائر زن از اقشار مختلف شامل دانشجویان، کارمندان، جامعه پزشکی، کارگری، ورزشکار، مداح و خبرنگار در قالب کاروان‌های اتوبوسی،  دوچرخه‌سوار، پیاده و موتورسوار رهسپار حریم امام روح‎الله خواهند شد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار