پایان سمینار علمی چشم پزشکی در شیراز

دبیر علمی بیست‌وسومین سمینار چشم‌پزشکی گفت: سمینار سالانه گروه چشم‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز که از 26 فروردین ماه جاری آغاز شده بود امروز به پایان رسید.
کد خبر: ۲۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳ 17 April 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از فارس،محمدرضا طالب‌نژاد امروز در حاشیه برگزاری این سمینار سه‌روزه اظهار داشت: این سمینار با همکاری انجمن فوق‌تخصصی چشم‌پزشکی اطفال و استرابیسم انجمن چشم‌پزشکی ایران و اعضای گروه چشم‌پزشکی و مرکز تحقیقات چشم دانشگاه شیراز برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این سمینار 70 سخنران در مورد بیماری‌های چشمکودکان، اخلاق حرفه‌ای، آموختن مهارت‌های جدید و اخلاق در چشم‌پزشکی و نیز آخرین دستاوردهای این علم در جهان گزارش‌هایی را ارائه کردند.

دبیر علمیاین سمینار چشم‌پزشکی تصریح کرد: در حاشیه این همایش کارگاه‌های تخصصی برگزار و از دو پیشکسوت چشم‌پزشکی کشور شد.

طالب‌نژاد بیان داشت:این سمینار مصادف با شصتمین سالگرد تأسیس بخش چشم‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده که در سال‌ 1334 نهال آن از سوی اساتید و پیشکسوتان در این دانشگاه کاشته شد و هم‌اکنون با حضور اساتید برجسته مشغول ارائه خدمات است.

وی اضافه کرد: با مجاهدت‌های اساتید برجسته به‌ویژه پیشکسوتان و اساتید جوان علم چشم‌پزشکی در شیراز، استان فارس به‌عنوان قطب چشم‌پزشکی کشور معرفی شده است.

دبیر علمی سمینار گروه چشم دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان داشت: اساتید برجسته چشم‌پزشکی با آخرین متد و روش‌های روز جهان نه‌تنها در کشور بلکه به بیماران کشورهای حاشیه خلیج‌فارس نیز خدمات پزشکی ارائه می‌دهند.

وی اظهار داشت: در پایان این سمینار از دکتر خدادوست به‌پاس فعالیت‌های علمی خود در عرصه چشم‌پزشکی نیز قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار