استاندار یزد: نشاط اجتماعی و توسعه مرهون استعدادو توانایی جوانان است

استاندار یزد در پیامی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و فرارسیدن روز جوان آورده است: جوانان در هر نسلی ارزشمندترین سرمایه کشور و ملت هستند که نشاط اجتماعی، تولید، توسعه، خرمی و آبادانی مرهون استعداد و توانایی آنان است.
کد خبر: ۲۳۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴ 17 May 2016
به گزارش تابناک یزد،در بخشی از پیام سیدمحمد میرمحمدی آمده است: چه مناسبت زیبا و دل انگیزی است که روز میلاد پاره تن سید و سالار شهیدان و شبیه ترین اهل بیت به حضرت رسول اکرم (ص) که در کربلای عشق، عاشقانه جان خویش را نثار اسلام و قرآن کرد بنام روز جوان برگزیده اند.
این پیام می افزاید: جوانان ما در طول انقلاب و بویژه در دفاع مقدس به حضرت علی اکبر(ع) اقتدا کردند و او را برای زندگی سعادت بار خویش الگو قرار دادند و در آزمون بزرگ عاشقی، رضای دوست را نسبت به شور و شوق زندگی و جوانی برگزیدند.
این پیام می افزاید: بر ماست که زمینه ساز رشد و فضیلت این عزیزان باشیم و بر جوانان است که با شناخت کامل فرهنگ و جامعه، اسلام، انقلاب، کسب دانش ها، مهارت ها و بینش ها، میراث ارزشمند اسلام، انقلاب و میهن را پاسداری کنند و در شکوفایی، آبادانی و تعالی کشور لحظه ای غافل نمانند.
در بخش پایانی پیام استاندار یزد آمده است: جوانی بهار زندگی، فصل عشق و سرمستی و روزگار توانستن هاست و از دیرباز گفته اند: چهار است سرمایه زندگانی، جوانی، جوانی، جوانی، جوانی.
29 اردیبهشت سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) به عنوان روز جوان نامگذاری شده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار