روحیه برد برای ماندن در لیگ یک را داریم

مربی تیم شهرداری اردبیل گفت: روحیه برد برای ماندن تیم شهرداری اردبیل در لیگ یک در بین کادر فنی و بازیکنان بسیار بالا است و ما هم‌قسم هستیم تا بازی عصر امروز را حتی با گل‌های بیشتر ببریم.
کد خبر: ۲۳۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 16 May 2016

جمال پیله‌ور امروز در آستانه بازی حساس تیم شهرداری اردبیل مقابل پیکان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: تیم شهرداری اردبیل به مانند بازی هفته گذشته قصد دارد از همان دقایق اولیه هجومی و برای کسب نتیجه مناسب به میدان برود به شرط آنکه داوری‌ها در هفته پایانی به مانند هفته قبل مشکلی را برای تیم شهرداری به وجود نیاورد.

وی با اشاره به ناداوری هفته گذشته و تاثیرگذاری قضاوت داور در نتایج بازی تیم شهرداری مقابل خونه به خونه بابل اظهار کرد: همه کارشناسان و داوران فوتبال اذعان کردند که نه پنالتی علیه تیم شهرداری درست بوده و نه گل ما را که داور آفساید گرفت درست سوت زدند در حالی که اگر برد هفته قبل را به دست می‌آوردیم دیگر امروز اضطراب کسب نتایج دیگر تیم‌ها را نداشتیم.

مربی تیم شهرداری اردبیل بیان کرد: قطعا تمرکز و تمرین خوبی که تیم شهرداری در یک هفته گذشته پشت سر گذاشته زمینه‌ای را فراهم کرده تا انگیزه برای برد در بازی مقابل پیکان بیشتر باشد هر چند که ما چند بازیکن تاثیرگذار خودمان را از کاپیتان تیم گرفته تا نزهتی و چند بازیکن کلیدی به همراه نداریم و همچنان مصدومیت و محرومیت مانع از آن شده است تا ما از وجود این بازیکنان استفاده کنیم.

پیله‌ور ادامه داد: تکیه‌ای که مسؤولان باشگاه به مربیان بومی کردند در هفته گذشته جواب داد و قطعا امروز نتیجه چنین اعتمادی را هم مردم، هم مسؤولان باشگاه و هم هواداران شاهد خواهند بود که تیم نسبت به گذشته با چه نشاط و روحیه‌ای باز می‌کند و جز به برد با ارزش به چیز دیگری فکر نمی‌کند.

وی تصریح کرد: تیم شهرداری اردبیل مستحق ماندن در لیگ یک است چرا که از بسیاری از تیم‌های حاضر در لیگ یک از توانمندی و بضاعت بسیار بالایی برخوردار است هر چند که در مقایسه با سایر تیم‌ها که میلیاردی هزینه کردند تیم ما یک هزینه معقول و منطقی را در فصل جاری داشته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار