محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

کد خبر: ۲۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 14 April 2015
 پلیس راهور نیروی انتظامی ، محدودیت های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.

به گزارش مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه - 26 فروردین - تا ساعت 24 روز جمعه - 28 فروردین - از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

در محور کرج - چالوس با توجه به مسدود بودن محور به علت بارش شدید باران، ریزش کوه و عدم تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب و بالعکس، اعمال محدودی در صورت بازگشایی احتمالی آن تا پایان هفته، اعلام خواهد شد.

در محور هراز تردد تمام تریلرها، کامیون ها و اتوبوس ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

در محور فیروزکوه تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روز های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه- 26، 27 و 28 فروردین ماه- از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن 88255555(10 خط) و 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

این مرکز با بیان اینکه در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است، رانندگان وسایل نقلیه ای که قصد سفر در محورهای برفگیر و کوهستانی را دارند، لازم است، ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ از سلامت سیستم گرمایش وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

پلیس راه استان های البرز و مازندران در هنگام اجرای محدودیت، وسایل نقلیه را با دو تیم که یکی در جلو و دیگری در انتها قرار داد، اسکورت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار