دشمن همه تلاش خود را برای ریشه‌کن کردن ارزش‌های انقلاب به‌ کار گرفته است

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: دشمن همه تلاش خود را برای ریشه‌کن کردن ارزش‌های انقلاب به‌ کار گرفته است.
کد خبر: ۲۲۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸ 11 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام یدالله غلامی در بزرگداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی که در مصلی شهر سورک این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه ایام فرخنده‌ای را پیش‌رو داریم، اظهار کرد: ماه شعبان برای مردم همراه با حزن و اندوه شد که سربازان و پرچم‌داران اسلام را از دست دادیم و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با اشاره به اینکه شهدای والامقام با اقدام اسلامی خود به خدا رسیدند، افزود: این مراسمی که امروز با حضور خانواده شهدا، جانبازان، علما، پاسداران و مردم شهیدپرور برگزار شد همه به‌خوبی می‌دانیم که انسان‌های باگذشتی در راه دین به شهادت رسیدند که برای همه مدافعان حرم اهل بیت (ع) علو درجات را از خداوند مسئلت داریم.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با تأکید بر اینکه چیزی که امروز در منطقه شاهد هستیم درگیری دو جبهه حق و باطل است، تصریح کرد: این درگیری سابقه طولانی دارد که به زمان خلقت انسان بر می‌گردد.

این مسؤول اضافه کرد: ابلیس با جبهه باطل در فرمان خداوند سرپیچی کرد و در زمان هابیل و قابیل نیز هر کدام از دو جبهه متفاوت بودند و درگیری حق و باطل شکل گرفت و همین امر تداوم پیدا کرد و در بین پیامبران و امامان نیز اتفاق افتاد.

غلامی با اعلام اینکه در دوران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب نیز این درگیری همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: امروزه شاهد ادامه درگیری‌ها آن هم در سوریه هستیم و افراد در جبهه حق در راه خداوند و افراد جبهه باطل در راه کفر مبارزه می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه با افتخار و سربلندی اعلام می‌کنیم که ملت ایران سرباز جبهه حق است، افزود: کشورهای دیگری همچون لبنان، غزه، سوریه و عراق نیز در برابر جبهه باطل مبارزه می‌کنند.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران به دو اصل که سرباز اسلام از آغاز تا پایان به آن احتیاج دارد اشاره کرد و ادامه داد: دشمن‌شناسی و شناخت محور عملیاتی دشمن مهم‌ترین رکن مقامت اسلام در برابر دشمنان است.

* تلاش دشمن از بین بردن اسلام انقلابی است

این مسؤول با اشاره به اینکه استکبار جهانی دشمن قسم‌خورده اسلام است، یادآور شد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری ما با دشمن اصلی انقلاب آن هم استکبار جهانی روبه‌رو هستیم و تمام تلاش دشمن از بین بردن انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است، اما همه دنیا به قدرت ایران آگاه هستند و تاکنون به لطف خداوند و مدیریت رهبر معظم انقلاب توانستیم نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کنیم.

غلامی گفت: سربازان ایران در سوریه به‌ عنوان مدافعان حرم از ارزش‌های اسلامی در برابر ظالمان دفاع می‌کنند، در غیر این‌صورت باید در همدان و کرمانشاه شاهد جنگ بودیم.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در پایان با بیان اینکه دشمن همه تلاش خود را برای ریشه‌کن کردن ارزش‌های انقلاب به‌ کار گرفته است، گفت: ملت سرافراز ایران در تمام صحنه‌های شجاعت، دلیری، ایستادگی و مقاومت خود را به همه جهانیان ثابت کردند و هرگز اجازه نمی‌دهد تا دشمن به هدف خود برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار