به‌ مناسبت شهادت 13 رزمنده مدافع حرم مازندران

مراسم جشن روز جانباز و پاسدار در آمل به تعویق افتاد

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل گفت: مراسم جشن روز جانباز و پاسدار این اداره به مناسبت شهادت 13 رزمنده مدافع حرم مازندران به تعویق افتاد.
کد خبر: ۲۲۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 10 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، احمد سیفیان در نشست هماهنگی برگزاری مراسم شهید مدافع حرم رضا حاجی‌زاده، با اشاره به اینکه شهادت 13 شهید مدافع حرم از لشکر 25 کربلا پس از آتش‌بس در مظلومیت کامل اتفاق افتاد، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم برای دفاع از حریم معصومان به میدان رفتند و دست به کار بزرگی زدند که سرانجام آن شهادت بود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون یک هزار و 41 شهید در آمل وجود دارد که از این تعداد پیکر 92 شهید از جنگ تحمیلی تاکنون به میهن بازنگشته است.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل با اشاره به اینکه مزار شهدا امروزه مکانی برای توسل و شفاعت مردم ولایت‌مدار است، اظهار کرد: چهار شهید این شهرستان در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و معصومان به میدان رفته و شهد شهادت نوشیدند.

این مسؤول با تاکید بر وجود مجموعه 18 هزار نفری خانواده شهدا و ایثارگران در این شهرستان، خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته برای اعلام رسمی خبر شهادت مدافع حرم شهید رضا حاجی‌زاده به همراه مسؤولان خدمت خانواده این شهید بزرگوار رسیدیم.

سیفیان با اشاره به اینکه مراسم جشن روز جانباز و پاسدار این اداره به دلیل شهادت 13 جوان مدافع حرم مازندران به تعویق افتاد، بیان کرد: تمام مجموعه شهری پای کار بوده و در قالب ستاد بزرگداشت مراسم شهید مدافع حرم رضا حاجی‌زاده آماده ارائه خدمات و فعالیت هستند.

وی گفت: مراسم گرامیداشت این شهید مدافع حرم صبح روز پنج‌شنبه با حضور مسؤولان استانی، شهرستانی، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار