برگزاری ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در یزد

کد خبر: ۲۲۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 10 May 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ رضوی بین اقشار مختلف جامعه، گفت: ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در یزد برگزار می‌شود.


"رقیه دوست فاطمی‌ها" با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان یزد، اظهار کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد به عنوان دبیر استانی این دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی منصوب شده است.

وی اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با امام رضا(ع) را از جمله اهداف برگزاری جشنواره کتابخوان رضوی دانست و بیان کرد: این جشنواره در دو بخش فردی و خانوادگی برای گروه‌های سنی کودکان،‌ نوجوانان و جوانان(بزرگسالان) برگزار می‌شود.

دبیر ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: جشنواره‌های کتابخوانی رضوی از جمله برنامه های فرهنگی زیر مجموعه جشنواری ملی امام رضا(ع) است که در دو بخش فردی و خانوادگی در استان یزد برگزار می‌شود.

مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان، سه کتاب"دوست مهربان کبوترها" نوشته مجید محمدی، "اعترافات غلامان" نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی و کتاب "امام علی بن موسی الرضا(ع)" کاری از بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی را عناوین کتاب‌های این دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی عنوان کرد و ادامه داد: شرکت در این جشنواره‌ برای اقشار مختلف جامعه آزاد است.

دوست فاطمی‌ها در مورد نحوه دستیابی به منابع جشنواره کتابخوانی رضوی، تصریح کرد: تمام کتابخانه‌های عمومی استان یزد درحال ارائه کتاب‌های این جشنواره با تخفیف 65 درصد هستند.

دبیر ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان یزد خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 20 تیر ماه، در ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان یزد شرکت کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار