سپاهان 2 - تراکتور 1

قدم محرم سبک بود، سپاهان تراکتور را برد

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی امروز به پایان می رسد که در یکی از حساس ترین و دیدنی ترین بازی های هفته، تیم سپاهان اصفهان در ورزشگاه خانگی خود میزبان تراکتورسازی تبریز بود که در نهایت تواسنت با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی برسد.
کد خبر: ۲۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲ 12 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی امروز به پایان می رسد که در یکی از حساس ترین و دیدنی ترین بازی های هفته، تیم سپاهان اصفهان در ورزشگاه خانگی خود میزبان تراکتورسازی تبریز بود که در نهایت تواسنت با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی برسد.
سپاهان در حالی میزبان تراکتورسازی بود که ۳ امتیاز این مسابقه می توانست شرایط هر دو تیم را در جدول رده بندی عوض کند و به همین خاطر شاگردان حسین فرکی از همان ابتدا به قصد گلزنی به دروازه تیم حریف نزدیک شدند و موقعیت‌های را هم بر ر وی دروازه حریف ایجاد کردند که در نهایت به هدف ننشست و تراکتورسازی با تیزهوشی ادینهو موفق شد دروازه سپاهان را باز کند. با آغاز نیمه دوم حسین فرکی با انجام دو تعویض شرایط را به سود تیمش تغییر داد و درخشش لوسیانو پریرا باعث شد تا سپاهان با انجام حملاتی همه جانبه بر روی دروازه تیم حریف به فکر جبران نتیجه باشد که همینطور هم شد و در نهایت این مسابقه با برتری دو بر یک سپاهان به پایان رسید تا شاگردان حسین فرکی به جمع مدعیان لیگ بازگردند.
شرح گل‌ها:
(۱-۰تراکتورسازی) دقیقه۴۵-
سانتر بهزادی از راست و دفع ناقص مدافعان توپ را به ادینهو رساند تا او از پشت محوطه شش قدم گل تیمش را به ثمر برساند.
(۱-۱ مساوی) دقیقه۷۶: خطای آقایی بر روی پریرا یک ضربه پنالتی نصیب سپاهان کرد و پریرا با یک ضربه دقیق کار را به تساوی کشاند.
(۱-۲ سپاهان) دقیقه ۸۸: پاس دقیق پریرا یک موقعیت مناسب نصیب نویدکیا کرد تا او با یک ضربه دقیق گل برتری تیمش را به ثمر برساند.
دقایق حساس:
دقیقه۱۳-موسایف پشت محوطه جریمه تراکتورسازی پا به توپ شد و با یک ضربه دقیق توپ را به سمت دروازه لک فرستاد که این توپ مماس با تیر عمودی به بیرون رفت.
دقیقه۱۸- ضربه مهدی شریفی مهاجم تیم سپاهان از پشت محوطه جریمه دروازه تراکتورسازی را با خطر روبرو کرد که این توپ راهی به دروازه تراکتورسازی پیدا نکرد.
دقیقه۲۰-پاس ایرانپوریان به داخل محوطه جریمه یک موقعیت مناسب را نصیب ادینهو کرد ولی گردان در مرحله اول با شیرجه‌ای بلند این توپ را دفع کرد و در برگشت هم شوت احمدزاده توسط دروازه بان سپاهان برگشت داده شد.
دقیقه۲۲-ادینهو شوتی زمینی را به سمت دروازه سپاهان زد که گردان توپ را در دو مرحله مهار کرد.
دقیقه۲۷-موسایف از جناح چپ یک توپ بلند را به روی دروازه تراکتورسازی فرستاد و مهدی شریفی بالاتر از مدافع حریف با ضربه سرتوپ را به بیرون زد.
دقیقه۴۰-مهدی شریفی از جناح چپ نفوذ کرد و توپ را به مقابل دروازه تراکتور فرستاد اما سوکای با یک ضربه سر آرام توپ را تحویل حامد لک داد.
دقیقه۴۳-ضربه محکم لوسیانو پریرا از فاصله سی متری به بیرون رفت.
دقیقه۵۹-دفع توپ بی دقت عبدالله کرمی به کیانی رسید و او هم با یک ضربه ناگهنی از میانه میدان توپ را به طرز خطرناکی به سمت دروازه سپاهان فرستاد که با خوش شانسی گردان توپ به بیرون رفت.
دقیقه۶۵-مهدی شریفی با یک پاس دقیق در بین مدافعان تراکتور توپ را به پریرا رساند ولی ضربه این بازیکن توسط خالد شفیعی از روی خط دروازه برگشت داده شد.
دقیقه۷۱-فرشاد احمد زاده در یک موقعیت تک به تک با گردان توپ را به بیرون زد.
دقیقه۸۳-ضربه ایستگاهی خطرناک حاج صفی توسط لک برگشت داده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار