مدیرکل بیمه سلامت مازندران

امضای تفاهم‌نامه بیمه سلامت با اداره‌کل بانوان استانداری مازندران

مدیرکل بیمه سلامت مازندران از امضای تفاهم‌نامه بیمه سلامت با اداره‌کل بانوان استانداری مازندران در هفته سلامت خبر داد.
کد خبر: ۲۱۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 27 April 2016

به گزارش تابناک مازندران،  همزمان با هفته سلامت و در راستای فرهنگ‌سازی و آگاهی هرچه بیشتر بانوان به‌ویژه بانوان سرپرست خانوار از خدمات بیمه سلامت، تفاهم‌نامه همکاری مشترک اداره‌کل بیمه سلامت استان با اداره‌کل امور خانواده و بانوان استانداری مازندران منعقد شد.

مفاد این تفاهم‌نامه در جلسه‌ای با حضور رسول ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران و مریم جمشیدی مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری مازندران به امضا رسید.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان نقش و اهمیت بانوان در اجتماع و ضرورت استفاده از ظرفیت و توانایی‌های آنها در ترقی و بهبود سلامت جامعه، گفت: بیمه سلامت تاکنون نقش‌آفرینی‌های بزرگی را داشته است و در موضوعاتی مثل پوشش بیمه سلامت همگانی که دغدغه اصلی کشور در بحث سلامت است گام‌های مهمی را برداشته و در این کار به‌دنبال سودآوری صرف نیست و این یک ارزش عظیم اجتماعی است که به حمایت از حوزه سلامت مردم ادامه دهد.

رسول ظفرمند افزود: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانوان در جامعه مغفول مانده و با کار بیشتر در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی می‌توانیم از این توانایی‌ها در جهت فرهنگ‌سازی و توسعه سطح آگاهی مردم به‌ویژه بانوان از خدمات بیمه سلامت، بهره‌مند شویم.

ظفرمند نقش استانداری در آگاه‌سازی و توانمندسازی مردم در شناخت هرچه بیشتر حقوق خود در دریافت خدمات را بسیار با اهمیت برشمرد و بیان کرد: با مشارکت و هم‌افزایی هرچه بیشتر می‌توانیم جامعه‌ای سالم‌تر، با نشاط و پر امید را داشته باشیم.

مریم جمشیدی مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری مازندران نیز تحکیم بنیان خانواده و سلامت روان را جزء اولویت‌های مهم برنامه ششم توسعه برشمرد و اظهار کرد: برای توسعه مازندران، بهترین حالت استفاده از توانمندی‌های بانوان در امور مختلف است و امیدواریم که نتیجه این تفاهم‌نامه سبب افزایش سطح سلامت و شادابی جامعه به‌ویژه بانوان شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار