کمبود تخت بیمارستانی نیاز اصلی بیمارستان خاش است

کد خبر: ۲۱۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 26 April 2016

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش گفت: تعداد تخت‌های بیمارستان خاش به ۱۵۴ تخت بیمارستانی رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خاش، پرویز براهویی  در مراسم کلنگ‌زنی یک باب مرکز بهداشتی و درمانی روستایی در چهارمین روز از گرامی داشت هفته سلامت اظهار داشت: ساخت مرکز بهداشتی و درمانی روستای ناصری این شهرستان با اعتباری افزون بر 7 میلیارد ریال تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش گفت: افزون بر 30 طرح بهداشتی و درمانی در سطح شهر و نقاط روستایی و عشایری شهرستان خاش در دست اقدام است.

وی افزود: کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) با 750 متر مربع زیربنا، بلوک زایمانی با هزار و 70 متر مربع و توسعه اورژانس بیمارستان با هزار و 225 متر مربع زیربنا و اعتبار اولیه 50 میلیارد ریالی بعنوان طرحهای شاخص در حال اجرا در شهرستان خاش است.

براهویی ادامه داد: دولت تدبیر و امید در راستای تحقق اهداف طرح تحول نظام سلامت تلاش دارد خدمات شایسته‌ای را به جامعه هدف در شهرستان خاش ارائه کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خاش گفت: هم اینک ظرفیت بیمارستان 136 تختخوابی این شهرستان به 154 تخت رسیده و با توجه به حجم بالای مراجعان نیاز به ساخت یک بیمارستان جدید و یا افزایش 100 تخت دیگر به ظرفیت بیمارستان است.

بخشدار مرکزی خاش در این مراسم گفت: 12 طرح بهداشتی و درمانی شامل 3 مرکز بهداشتی و درمانی و 9خانه بهداشت در بخش مرکزی این شهرستان در حال احداث است.

مجتبی شجاعی افزود: طرحهای تعمیراتی و تجهیزاتی مطلوب بهداشتی و درمانی نیز در سطح شهرستان در سالجاری اجرایی می‌شود.

گفتنی است: شهرستان خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار