همزمان با هفته سلامت صورت گرفت

بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی

خبرنگاران قمی در هفته سلامت از برخی پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی استان قم که در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد بازدید کردند.
کد خبر: ۲۱۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳ 23 April 2016
به گزارش تابناک قم، خبرنگاران قمی ظهر امروز از مرکز جامع سلامت شاهد بازدید کردند. این مرکز که در یکی از مناطق محروم قم واقع شده است، مدیریت پایگاه سلامت قدس، پایگاه گلستان و پایگاه نور را برعهده دارد.

این مرکز از نخستین روز مهر ماه سال گذشته تغییر کاربری داده و نسبت به ارائه خدمات بهداشتی - درمانی اهتمام دارد. مرکز جامع سلامت شاهد دارای واحدهای کارشناسی روانشناس، پزشک عمومی، مامایی و کارشناسی تغذیه است و ارائه تمام خدمات به مردم منطقه به صورت رایگان است.

مرکز جامع سلامت شاهد از جمله مراکزی است که از سوی دولت تدبیر و امید در طرح تحول سلامت به مردم خدمات ارائه می‌کند.

بیمارستان 350 تختخوابی فرقانی دیگر پروژه‌ای بود که خبرنگاران از آن بازدید کردند که از نظر اعتباری در این پروژه تاکنون 49 میلیارد تومان هزینه شده است. این پروژه 93 درصد پیشرفت عمرانی داشته است و در صورتی که 25 میلیارد تومان اعتبار دیگر به این پروژه تزریق شود تا پایان نیمه نخست سال جاری آماده بهره برداری می‌شود.

پروژه اورژانس هوایی نیز از دیگر پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بود که خبرنگاران از روند احداث آن بازدید کردند. از این پروژه می‌توان به عنوان نخستین پایگاه مجهز اورژانس هوایی کشور یاد کرد که دارای 7 هزار و 500 متر زمین اعیانی است که 650 متر آن به آشیانه بالگرد، 800 متر آن به محل اسکان و ساختمان اداری اختصاص دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار