تصادف مرگبار با۳۰ کشته و زخمی در میبد

تصادف مرگ‌بار و واژگونی سه دستگاه سواری در کمربندی غربی میبد منجر به کشته و زخمی شدن بیش از ۳۰ نفر از اتباع افغان گردید.
کد خبر: ۲۱۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 14 April 2016
به گزارش تابناک یزد، بر اثر این حادثه دل‌خراش که ساعت ۴:۱۰ بامداد امروز پنجشنبه در کمربندی غربی میبد به وقوع پیوست، ۵ نفر کشته و بیش از ۲۴ نفر مصدوم شدند.

طبق خبرهای رسیده چند نفر نیز از صحنه حادثه متواری شده‌اند.

رییس اورژانس ۱۱۵ میبد دراین‌باره به خبرنگار نارین نیوز گفت: در همان لحظات اولیه وقوع حادثه تعداد ۵ دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های مرکزی میبد، شماره ۲ میبد، اردکان، شمسی، اشکذر و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز از مرکز استان به صحنه اعزام شدند.

وی افزود: عوامل امدادی هلال‌احمر آتش‌نشانی و پلیس نیز بلافاصله در محل حاضر شدند و مصدومان به بیمارستان‌های امام جعفر صادق (ع) میبد، ضیایی اردکان و شهید رهنمون یزد منتقل گردیدند.

رشیدی اظهار داشت: از نکات قابل‌توجه، حضور هماهنگ و سریع آمبولانس‌های ۱۱۵ و اتولانس اعزامی از ۴ شهرستان استان در امدادرسانی به آسیب دیدگان این سانحه دل‌خراش بود.

رییس اورژانس ۱۱۵ میبد بیان کرد: هماهنگی در حضور فوری عوامل دیگر امدادی در محل حادثه، قابل‌تحسین بود که به همین منظور ریاست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان از عوامل حاضر در این عملیات گروهی قدردانی نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار