طی یک‌ ماه گذشته

8 تن مواد غذایی فاسد در مازندران کشف شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه مراکز نظارت بر تهیه و توزیع و اماکن عمومی مربوط به دانشگاه علوم پزشکی در این ایام نوروز فعال بودند، گفت: طی یک‌ ماه گذشته بیش از 8 تن مواد غذایی فاسد در استان کشف شد.
کد خبر: ۲۱۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹ 13 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، علیرضا مردانشاهی به اقدامات انجام شده دانشگاه علوم پزشکی استان در ایام نوروز اشاره و اظهار کرد: بیش از 200 هزار نفر در ایام نوروز در سطح مراکز درمانی استان معاینه شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه بیش از 14 هزار نفر در بخش‌های مختلف درمانی استان بستری و همچنین 192 هزار و 639 بیمار توسط اورژانس ویزیت شدند، افزود: بیش از 3 هزار نفر در ایام نوروز در بیمارستان‌های مازندران جراحی شدند.

وی با اعلام اینکه یک‌هزار و 784 بیمار به دلیل تصادف به مراکز درمانی استان مراجعه کردند، افزود: 26 بیمار در اثر تصادفات جاده‌ای در استان فوت کردند.

مردانشاهی به اقدامات انجام شده اورژانس مازندران از 26 تا 13 فروردین نیز اشاره و بیان کرد: بیش از 6 هزار و 700 ماموریت توسط اورژانس انجام شد که یک‌هزار و 754 مورد مربوط به تصادف و 4 هزار و 961 ماموریت نیز برای سایر بیماری‌ها انجام شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطر نشان کرد: در ماموریت‌های که اورژانس انجام داد 127 نفر فوت کردند که 11 مورد مربوط به تصادفات بوده و بقیه ماموریت‌های غیرتصادفی ثبت شده است.

وی در ادامه به فعالیت پزشکان عمومی در سطح استان در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: 43 هزار بیمار توسط پزشکان معاینه شدند و همچنین در این مدت 21 هزار و 177 نسخه دارویی صادر شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه مراکز نظارت بر تهیه و توزیع و اماکن عمومی مربوط به دانشگاه علوم پزشکی در این ایام نوروز فعال بودند، گفت: طی یک‌ماه گذشته بیش از 8 تن مواد غذایی فاسد در استان کشف و ضبط شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار