پیش بازی تراکتورسازی - سپاهان

بازی مرگ یا زندگی برای فرکی!

تابناک: هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی دیروز که امروز و فردا با برگزاری دیدار های مختلف ادامه می یابد.در یکی از حساس ترین و دیدنی ترین بازی های هفته، تیم سپاهان اصفهان در ورزشگاه خانگی خود میزبان تراکتورسازی تبریز است.
کد خبر: ۲۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵ 11 April 2015

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی دیروز که امروز و فردا با برگزاری دیدار های مختلف ادامه می یابد.

در یکی از حساس ترین و دیدنی ترین بازی های هفته، تیم سپاهان اصفهان در ورزشگاه خانگی خود میزبان تراکتورسازی تبریز است. در این دیدار که برای هر دو تیم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

تراکتور از زمان حضور دوباره تونی با وجود نتیجه گیری مناسب در لیگ برتر در آسیا خوب نتیجه نمی گیرد و با عملکردی که به نمایش گذاشته است، شانس صعود خود را کمرنگ کرده است. از سوی دیگر بعد از مصاحبه هایی که برخی بازیکنان تراکتورسازی علیه مسئولان این باشگاه در بحث مالی باشگاه انجام دادند، آنها به همه بازیکنان هشدار داده اند که این هیچ مصاحبه ای علیه باشگاه انجام ندهند و اگر این کار صورت گیرد با جریمه نقدی مواجه می شود.

این مسائل بیانگر وجود مشکلات داخلی و اعتراض بازیکنان به شرایط موجود در این تیم خبر می دهد.

در آن سوی میدان نیز سپاهان شرایط خوبی ندارد چرا که در مصاف گذشته برابر صبای قم شکست خورده و از همین رو فرکی برای ماندن در اصفهان باید در این دیدار نتیجه مناسبی کسب کند. در این هفته برخی رسانه ها از ابراز پشیمانی عجیب فرکی برای حضور در سپاهان گفتند اما این موضوع با گفته های فرکی پیرامون اینکه " الان از حضور در این تیم(سپاهان)پشیمان نیستم" مواجه شد.

فرکی گفت: همه می‌دانند من در این فصل قصد کار کردن نداشتم، یک پایم را جراحی کرده بودم و می‌خواستم پای دیگرم را هم عمل کنم. حضورم در سپاهان بر خلاف اعتقاداتم بود. البته الان از حضور در این تیم پشیمان نیستم. دلیلم برای حضور در سپاهان این بود که نمی‌خواستم در آن فضایی که برده شده بودم- سرمربیگری تیم ملی- قرار گیرم.

وی ادامه داد: الان نیز به این موضوع فکر نمی‌کنم و در آینده هم فکر نخواهم کرد، من همیشه در حال زندگی می‌کنم و در مجموع توجه من به مسائل اخلاقی و فرهنگی است تا اینکه بخواهم به هر طریقی کار کنم. برای رهایی از این شرایط منتظر بودم تا به من پیشنهادی شود و مشغول شوم، این پیشنهاد را سپاهان داد.

با وجود این اوصاف سپاهان با توجه به تساوی استقلال برابر ذوب آهن می تواند با یک پیروزی به رده سوم صعود کرده و شرایط بهتری پیدا کند، از سوی دیگر در صورت شکست این تیم نیز احتمال سقوط طلایی پوشان به جایگاه های پائین تر وجود دارد.

در این دیدار تراکتورسازان شاهین ثاقبی و سامان نریمان‌جهان و طلایی پوشان رحمان احمدی، محمدرضا خلعتبری و سعید قائدی‌فر را در اختیار ندارند.

گفتنی است این دیدار روز یکشنبه ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار