راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج در استان اردبیل

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مجمع خیرین ازدواج در استان اردبیل با هدف تسریع و تسهیل امر ازدواج با نگاه استفاده از تولیدات داخلی برای تهیه جهیزیه مزدوجان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۱۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۵ 13 April 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، شهرام فکری بعد از ظهر امروز در نشست با کارکنان حوزه ورزش و جوانان اردبیل اظهار داشت: با توجه به اهداف و رسالت وزارت ورزش و جوانان و نیز نگاه به شعار سال تمام برنامه‌های فرهنگی این اداره کل در راستای تحقق‌بخشی به این شعار تدوین می‌شود.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای ثبت شرکت‌های دانش بنیان با مشارکت مشاور جوانان استانداری اردبیل یکی از اهدافی است که در راستای تحقق بخشی شعار سال انجام خواهد شد و برگزاری نشست های مشترک در قالب کارگاه‌های آموزشی برای مربیان و ورزشکاران در بعد صرفه‌جویی از منابع انرژی در امر ورزش، استفاده از وسایل ورزشی تولیدات داخلی و استفاده بهینه از امکانات ورزشی استان اردبیل از دیگر اهداف در استان است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج در استان می‌تواند باعث تسریع و تسهیل امر ازدواج با نگاه استفاده از تولیدات داخلی برای تهیه جهیزیه مزدوجان شود با این عمل می‌توانیم به اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم.

فکری تصریح کرد: مشارکت با بخش‌های خصوصی از دیگر اهداف این معاونت بوده که برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی باید از ظرفیت و مشارکت بخش‌های خصوصی استفاده بکنیم که در سال 94 با مشارکت سازمان‌های غیردولتی و سمن‌ها توانستیم به اهداف سازمانی برسیم و برای سال 95 هم از این ظرفیت‌ها و بخش خصوصی در پیشبرد اهداف سازمانی استفاده خواهیم کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار