تولیت شاهچراغ از صدا و سیمای فارس راضی است

تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) با اشاره به جایگاه صدا و سیما در ترویج فرهنگ اسلامی، گفت: به حمدالله همواره حرکت صدا و سیما به سمت کمال و گسترش فرهنگ دینی و اسلامی بوده است.
کد خبر: ۲۱۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱ 11 April 2016
تابناک فارس به نقل از شبستان:آیت الله سید علی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (علیه السلام) در دیدار با مدیر کل و معاونین صدا و سیمای مرکز فارس امروز (23فروردین) با اشاره به نام گذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری گفت: نیاز است کارگروهی متشکل از مسئولان، مدیران و صاحب نظران حوزه و دانشگاه انجام شود تا به طور برنامه ریزی شده و هر دستگاهی بداند برای تحقق شعار سال در استان چه وظیفه ای دارد.

نماینده و منتخب اول مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم حفظ وحدت اقشار جامعه، اضافه کرد: با برنامه ریزی، این وحدت و صمیمیتی که در میان اقشار جامعه وجود دارد، باید حفظ و گسترش پیدا کند.

آیت الله دستغیب با اشاره به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات و تمامی صحنه ها بسیار مهم است و باید این همدلی و همزبانی استمرار داشته باشد.

وی افزود: مسئله انتخابات یک امتحان بزرگ است و نیاز به این است تا با تدبیر و درایت از امور تفرقه انگیز احتراز شود و همگی متذکر یکدیگر باشیم.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (علیهم السلام) با اشاره به جایگاه صدا و سیما در ترویج فرهنگ اسلامی نیز اظهار داشت: به حمدالله همواره حرکت صدا و سیما به سمت کمال و گسترش فرهنگ دینی و اسلامی بوده است.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری موفقیت های حاصل شده در صداو سیمای مرکز فارس را نتیجه مدیریت متین و قاطع همراه با برنامه ریزی در سال های اخیر دانست و افزود: در برنامه های صدا و سیمای مرکز فارس توجه به اولویت هایی که مد نظر مقام معظم رهبری است مشاهده می شود.

وی توجه و تمرکز صدا و سیما به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه السلام)، را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار