آئین تجلیل از فرهنگیان و معلمان آمل برگزار می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: آئین تجلیل از فرهنگیان و معلمان برتر این شهرستان با همکاری شورای اسلامی، شهرداری و اداره آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۰۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 06 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، اسدالله تورنگ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر آمل، اظهار کرد: اعضای شورای شهر آمل برای گره‌گشایی از مشکلات مردم، کمک به توسعه شهری و ایجاد شهری توسعه‌ یافته تلاش دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به در پیش بودن هفته گرامیداشت مقام معلم و ایام شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، بیان کرد: آموزش و پرورش از مهم‌ترین دستگاه‌ها در پرورش و تعلیم نسل آینده است.

این مسئول با اشاره به وظایف مهم دستگاه تعلیم و تربیت در جامعه، خاطرنشان کرد: معلمان اقشار پرتلاشی هستند که با تمام توان برای پرورش نسل آینده سالم و پویا تلاش دارند.

تورنگ یادآور شد: معلمان با حداقل حقوق و امکانات برای تربیت دانش‌آموزان سعی دارند و باید از زحمات و تلاش‌های آنها با همت مسئولان قدردانی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی کشور نامطلوب است، خاطرنشان کرد: حدود 8 میلیون نفر از جامعه را اقشار فرهنگی و معلمان تشکیل می‌دهند که در بخش‌های مختلف اداری، خدمات و دبیری فعالیت دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه سال گذشته شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل با همکاری اداره آموزش و پرورش مراسم تجلیل از فرهنگیان را برگزار کرد، گفت: امسال هم مراسم با شکوهی در این شهرستان برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار