۱۳ واحد پذیرایی و اقامتی در استان البرز تعطیل شد

کد خبر: ۲۰۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷ 30 March 2016

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی استان البرز از تعلیق و تعطیلی ۱۳ مرکز اقامتی و واحد پذیرایی در سطح استان خبر داد.

احمد ترکاشوند در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد بازدید تیم بازرسی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز از واحدهای پذیرایی گردشگری در این استان اظهار داشت: از تاریخ 27 اسفندماه سال 94 تا 10 فرودین ماه 95 تعداد 2 هزار و 310 مورد بازرسی از این واحدها توسط این اداره کل به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه از این موارد بیشترین آمار مربوط به واحدهای پذیرایی و رستوران‌ها بوده است، افزود: 79 مورد تشویق و 272 مورد تذکر و 70 مورد اخطار کتبی در این بازدیدها صادر شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز تصریح کرد: در این بازرسی ها 13 واحد تعلیق و تعطیل شدند که از این تعداد 1 مرکز اقامتی و 3 دفتر خدمات مسافرتی و 9 مورد نیز واحدهای پذیرایی بوده‌اند.

وی با تاکید بر ابنکه این واحدها به سبب عدم مجوز به صورت دائمی تعطیل شده‌اند، گفت: گرانفروشی، نداشتن مجوز، مسائل بهداشتی و استفاده از کارگران غیر ایرانی از جمله تخلفاتی است که سبب تعطیلی این واحدها شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار