ترددمسافران نوروزی درمحورهای ایلام

رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار داشت: هم اکنون تردد مسافران نوروزی درمحورهای مختلف این استان به سهولت جریان دارد.
کد خبر: ۲۰۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲ 22 March 2016

رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار داشت: هم اکنون تردد مسافران نوروزی درمحورهای مختلف این استان به سهولت جریان دارد.

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری و وضعیت راه های استان را مناسب و خوب اعلام کرد و افزود: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آن جریان دارد و تنها در محور ایلام - صالح آباد تردد بیشتر از سایر مناطق دیگر است.
وی اظهار کرد: طرح نوروزی پلیس راه در سطح استان امسال هم چون سنوات گذشته و همزمان با سراسر کشور تا 14 فروردین سال 95 ادامه دارد.
رئیس پلیس راه استان ایلام تاکید کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ حادثه دلخراشی در راه های استان رخ نداده است و تنها یک سانحه تصادف موتورسوار با یک خودرو سواری رخ داده که منجر به مصدوم شدن سرنشین موتور سیکلت شد.
رئیس پلیس راه استان ایلام تاکید کرد: می طلبد رانندگان با صبر و حوصله و رعایت نکات ایمنی در مسیر حرکت کنند و کاهش سرعت را سرلوحه سفر به خصوص در این ایام قرار دهند و اجازه ندهند با افزایش سرعت سلامت خود و دیگران به خطر افتاده شود.
ناصری به رانندگان توصیه کرد تا به ازای هر دو ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کنند و رعایت فاصله طولی را داشته باشند چرا که در این صورت قطعا سفر بدون خطری را پشت سر می گذارند.
وی یادآور شد: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان و احترام به مقررات در کاهش تصادفات و جلوگیری از حوادث بسیار موثر است.
درایام تعطیلات نوروزی افزون بر گردشگران درون استانی ، ایلام مبزبان شمار زیادی از مسافران و گردشگران نقاط مختلف کشور است.
براساس اخرین امار اعلام شده تا روز دوشنبه حدود 33 هزار و 735 نفر گردشگر در اقامتگاه های نوروزی این استان اسکان یافته اند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار