پنج مصدوم و یک کشته در سانحه رانندگی محور اراک - قم

تابناک: بر اثر برخورد با دستگاه خودروی سواری پراید با مانع کنار جاده 5 نفر دچار مصدومیت شدند و یک نفر جان داد
کد خبر: ۲۰۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴ 20 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر خشنودی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی گفت: در ساعت 8 صبح روز یکشنبه، در اولین ساعات نوروز 95 در اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید سواری با موانع کنار جاده و واژگونی آن 5 نفر از هموطنانمان دچار مصدومیت شدند که بلافاصله با اعزام نیروهای امدادی اورژانس 115 به محل حادثه خدمات درمانی اولیه به مصدومین ارائه شد و به منظور دریافت خدمات اورژانس بیمارستانی به مرکز آموزشی درمانی ولیعصر (عج ) منتقل شدند.

ایشان یادآور شد که متاسفانه در اثر این حادثه یک نفر به علت شدت بالای جراحات و علی رغم انجام احیای قلبی و ریوی توسط تکنسینهای اورژانس 115 جان خود را از دست داده است.

همچنین در اثر برخورد سه دستگاه خودروی سواری پژو، پراید و سمند در محور اراک - ازنا یازده نفر دچار مصدومیت شدند که توسط تکنسینهای اورژانس 115امدادرسانی و به بیمارستانهای اراک منتقل شدند.

دکتر خوشنودی در ادامه گفت: در جریان این حادثه 3 کودک و 8 فرد بزرگسال دچار مصدومیت شدند ، که توسط تکنسینهای اورژانس 115  امداد رسانی و به بیمارستانهای امیرالمونین (ع ) و ولیعصر(عج ) منتقل شدند که خوشبختانه در حال حاضر حال همه مصدومین مساعد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار